سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون دانشجویان و طلاب فعال شد

سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت از فعال شدن سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان و طلاب خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، علی شریفی زارچی سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت از فعال شدن سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان و طلاب خبر داد و گفت: سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان و طلاب از هم اکنون باز است و دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاداسلامی و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور می‌توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه و با ورود کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه ثبت نام و بلافاصله زمان و مکان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ادامه داد: دانشجویان و طلاب برای واکسیناسیون نیازی نیست به شهر محل تحصیل مراجعه کنند و این گروه‌ها می‌توانند نزدیکترین مرکز واکسیناسیون را برای تزریق انتخاب کنند.

وی بیان کرد: اگر دانشجویی موفق به ثبت نام در سامانه واکسیناسیون کرونا نشد و کد ملی او در سامانه ثبت نشده بود، می‌تواند موضوع را از طریق دانشگاه محل تحصیل پیگیری کند تا معاونت آموزشی این موسسات آموزشی، اطلاعات را به مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال کنند و فهرست تکمیلی اطلاعات دانشجویان در سامانه واکسیناسیون کرونا ثبت شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =