قرعه کشی یک چهارم ACL از طریق ویدیوکنفرانس

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، روز جمعه 26 شهریور و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، روزنامه الاقتصادیه عربستان نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته است تا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را روز جمعه آینده (26 شهریور) در کوالالامپور و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار کند. این مراسم 48 ساعت پس از پایان مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات که روز چهارشنبه هفته آینده به پایان می رسد، برگزار کند.

انتظار می رود که عربستان سعودی میزبان بازی های مراحل یک چهارم نهایی در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر)، نیمه نهایی در 19 اکتبر (27 مهر) و بازی فینال در 23 نوامبر (2 آذر) باشد. ضمن اینکه مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی برای تیم های شرق آسیا در کره جنوبی و در تاریخ های 17 و 20 اکتبر برگزار می شود.

علاوه بر این، از فناوری کمک داور ویدیویی (VAR) نیز از مرحله یک چهارم نهایی تا فینال استفاده می شود. هزینه کلی استفاده از VAR بیش از 25 هزار دلار خواهد بود. ضمن اینکه هزینه استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی برای هر بازی، 3600 دلار است.

طبق قوانین و مقررات مسابقات، لیست باشگاه های واجد شرایط از مرحله یک هشتم نهایی تا دیدار فینال تغییر نخواهد کرد و تیم ها باید با لیستی که دو روز پیش مهلت ارسال آن به پایان رسید، در مسابقات حاضر شوند. ضمن اینکه جمعه هفته آینده AFC هویت شهر عربستانی را که مسابقات در آن برگزار می شود، از جمله دیدار فینال را اعلام خواهد کرد که به احتمال فراوان شهر ریاض خواهد بود.

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی از تاریخ 22 شهریور و با بازی استقلال و الهلال آغاز می شود. ضمن اینکه یک روز بعد و در تاریخ 23 شهریور پرسپولیس به مصاف استقلال تاجیکستان می رود و تراکتور نیز با النصر روبرو خواهد شد.

کد خبر: 1110404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =