اسرای فلسطینی باز هم زندان رامون را به آتش کشیدند

پس از دو روز متوالی آتش‌سوزی در بخش‌های مختلف زندان صهیونیستی «رامون»، منابع عبری‌زبان مجددا خبر دادند که بند هفت این زندان توسط فلسطینیان به آتش کشیده شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، منابع عبری‌زبان، بعدازظهر امروز (جمعه) خبر دادند که اسرای فلسطینی بند هفت زندان صهیونیستی «رامون» را به آتش کشیده‌اند.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» در این خصوص گزارش داد که اسرا یکی از سلول‌های بند هفت زندان رامون را مجددا به آتش کشیده‌اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، لحظاتی قبل، برخی منابع در زندان رامون به رادیو «الاسری» خبر دادند که مدیریت زندان‌ها از اقامه نماز جمعه به‌صورت جماعت در میدان زندان رامون ممانعت به عمل آورده و اسرا در سلول‌های خود باقی مانده‌اند.

طبق این گزارش، اقدامات نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در سرکوب اسرای فلسطینی در این زندان همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که عصر روز گذشته نیز رسانه‌ها گزارش دادند که پس از درگیری شدید میان اسرای فلسطینی و مأموران رژیم صهیونیستی در زندان رامون در جنوب فلسطین اشغالی، اسرا سلول هفت این زندان را به آتش کشیدند.

 عصر چهارشنبه نیز اسرای فلسطینی در زندان «نقب» در واکنش به اقدامات سرکوبگرایانه رژیم صهیونیستی علیه خود هفت سلول در بند ششم و پس از آن بند چهارم و پنجم زندان رامون را به آتش کشیده بودند.

انجمن اسرای «واعد» در این خصوص خبر داده بود که اسرای تمام زندان‌های فلسطین اشغالی تصمیم گرفته‌اند به هیچ دستورالعملی در خصوص انتقال و متفرق کردنشان عمل نکنند و به هر قیمتی که شده، در برابر اقدامات نیروهای امنیتی بایستند.

پیش از این، اسرای جنبش جهاد اسلامی فلسطین هشدار داده بودند که چنانچه مقامات زندان‌ها، آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کنند، سلول‌ها را به آتش خواهند کشید.

اقدامات نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی پس از آن علیه اسرای فلسطینی صورت می‌گیرد که روز دوشنبه هفته جاری ( ۱۵ شهریور)، شش اسیر فلسطینی موفق شدند از زندان فوق امنیتی جلبوع در شمال فلسطین اشغالی فرار کنند و پس از صهیونیست‌ها تصمیم گرفتند که اسرای زندان‌ها را برای ممانعت از فرار، جابه‌جا کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کد خبر: 1110430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =