نقی‌زاده از تراکتور به آلومینیوم رفت

هافبک فصل گذشته مس رفسنجان پس از انتقال نافرجام به تراکتور امروز با آلومینیوم اراک قرارداد بست.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، علیرضا نقی‌زاده که پس از یک فصل حضور موفق در مس رفسنجان و ۲۵ بازی برای این تیم به‌عنوان نخستین بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی ۱۴۰۰ جابه‌جا شده و با تراکتور قرارداد بسته بود، با جدایی زودهنگام از این تیم تبریزی به آلومینیوم اراک پیوست.

این بازیکن تبریزی که اعلام کرده بود بخاطر علاقه به تراکتور این انتخاب را انجام داده، پس از ناکامی باشگاه تبریزی در باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی و جذب بازیکن، مذاکره‌ای با مسؤولان تراکتور انجام داد و ضمن فسخ قراردادش با این باشگاه، تیم آینده‌اش را مشخص کرد. 

علیرضا نقی‌زاده که فصل گذشته هم قرار بود با آلومینیوم اراک قرارداد ببندد و بخاطر مخالفت مس رفسنجان در این تیم ماندنی شده بود، پس از یک سال به جمع شاگردان رسول خطیبی اضافه شد تا مجددا تجربه کار با سرمربی سابق خود را به دست بیاورد.

این بازیکن که سابقه حضور در گسترش فولاد، تراکتور و سپاهان را هم دارد، فصل گذشته دو گل با پیراهن مس رفسنجان به ثمر رساند و امیدوار است پس از پیوستن به آلومینیوم اراک عملکرد خوبی ارائه کند و تبدیل به مهره موثری برای این تیم شود.

علیرضا نقی‌زاده چهارمین خرید لیگ برتری آلومینیوم اراک است و پیش از این وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی و محمود قائدرحمتی با این باشگاه قرارداد بسته بودند.

کد خبر: 1110447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =