اعتراض باشگاه فولاد خوزستان به تعویق در اعلام رای دادگاه CAS

در حالی که قرار بود دادگاه CAS رای نهایی خود را در خصوص پرونده مربوط به باشگاه فولاد را امروز (جمعه ۱۹ شهریورماه مصادف با ۱۰ سپتامبر) اعلام کند، متاسفانه این دادگاه با ارسال ایمیل جدیدی به باشگاه از تعویق یک‌ماهه در صدور این رای خبرداده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، از خوزستان، متن اعتراض باشگاه فولاد به شرح زیر است:

به اطلاع هواداران می رساند: دادگاه بین المللی حکمیت ورزش CAS در ایمیلی به باشگاه اعلام کرد که رای مربوط به شکایت باشگاه فولاد خوزستان با موضوع اعتراض به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و پرونده محمد بُلبُلی به تعویق افتاده و در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهرماه) صادر می‌شود.

لذا به اطلاع می رساند که این روند کُند و لاکپشتی در رسیدگی به درخواست فولاد با اعتراض شدید مدیریت باشگاه همراه گردیده است. از سوی دیگر متاسفانه تا این لحظه هیچگونه حرکت مثمر ثمری از سوی وکیل ایتالیایی که در گذشته به این منظور بکارگیری شده شاهد نبودیم که این موضوع نیز با توجه به لطمه زدن به روند یارگیری تیم در فصل نقل و انتقالات، در دست پیگیری جدی باشگاه است.

لازم به ذکر است؛ این برای سومین بار است که رای دادگاه عالی ورزش در خصوص باشگاه فولاد خوزستان به تعویق می‌افتد. همچنین قرار بود امروز جمعه ۱۹ شهریورماه رای صادر شود که به یک‌ماه آینده موکول شد.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کد خبر: 1110449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =