تیم ملی و بازی تدارکاتی؛ خبری نیست

تیم ملی برای بازی های مهر ماه هم دیدار تدارکاتی پیش بینی نکرده است. ایران مهر ماه دو بازی دیگر در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، این دیدارها در برابر تیم های امارات و کره جنوبی در تاریخ 15 و 20 مهر برگزار می شود. تیم ملی همانند مسابقه با سوریه و عراق برای بازی های مهر ماه هم دیدار تدارکاتی انجام نخواهد داد به این خاطر که بیشتر بازیکنان تیم ملی را لژیونرها تشکیل می دهند و اگر قرار به تدارک بازی دوستانه باشد لژیونرها قادر به همراهی تیم ملی نخواهند بود چون آنها 72 ساعت پیش از بازی طبق قانون به ترکیب تیم ملی اضافه خواهند شد و تدارک بازی دوستانه سه روز پیش از بازی تیم ملی منطقی به نظر نمی رسد. اما همانند گذشته اردوی تیم ملی 10 روز پیش از برگزاری بازی های رسمی با حضور بازیکنان داخلی آغاز خواهد شد. 

پیش تر رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود تا بازی ششم تیم ملی دیدار تدارکاتی انجام نخواهد داد و در این زمینه با اسکوچیچ صحبت و توافق شده است. تیم ملی با وجود عدم برگزاری بازی های تدارکاتی پیش از دیدار با سوریه و عراق در هر دو بازی پیروز شد و 6 امتیاز به دست آورده است.

کد خبر: 1110495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =