سید جلال از ترکیب پرسپولیس دور می شود؟

پرسپولیس روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه بازی خود مقابل استقلال تاجیکستان را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگذار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، سرخپوشان برای این دیدار فقط کمال کامیابی نیا را به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در اختیار ندارند اما از جلسات اخیر تمرینات سرخپوشان مشخص است که یحیی گلم هنوز در خط دفاع به ترکیب ایده آل خود نرسیده است

مهمترین دغدغه ی یحیی در پست دفاع میانی است. جایی که حضور فرجی در این پست تقریبا قطعی است اما از بین نفراتی چون ابراهیمی، حسینی و نعمتی یک نفر در کنار فرجی زوج خط میانی دفاع پرسپولیس را،تشکیل خواهد داد. 

سید جلال حسینی، فصل پیش تقریبا از اواسط نیم فصل دوم به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد و ممکن است این نیمکت نشینی همچنان ادامه پیدا کند. به دلیل اینکه یحیی اصرار زیادی دارد خط دفاع تیمش به اصطلاح فوتبالی بالا بازی کند و برای این نوع بازی کردن دفاع باید هم قدرت بازی سازی بالایی داشته باشد و هم سرعت و دوندگی زیادی داشته باشد. سید جلال تقریبا نمی تواند اینگونه بازی کند.

یحیی نیز با نیمکت نشین کردن حسینی بارها به آن اشاره کرده است. در هر صورت اگر در بازی روز سه شنبه ابراهیمی و نعمتی و یا نعمتی در کنار فرجی زوج خط دفاع پرسپولیس را تشکیل دادند، جای تعجب نخواهد داشت.

کد خبر: 1110556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =