سلیمانزاده: امکان افزایش درصد فوق‌العاده ویژه معلمان وجود نداشت

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام "فوق‌العاده ویژه معلمان" با میانگین ۲۱ درصد صادر شد و به دلیل محدودیت‌های قانونی افزایش درصدها وجود نداشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، ناصر سلیمانزاده در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور، درخصوص «ساماندهی نیروی انسانی» اظهار کرد: در رابطه با به کارگیری «نیروهای قرآنی، نهضت سوادآموزی و ...»، بخشنامه‌ای تدوین شده که تا پایان این هفته به استان‌ها ارسال خواهد شد بر اساس این بخشنامه، تمام افرادی که «دوره‌های مهارت آموزی» را سپری کرده‌اند از ابتدای مهرماه استخدام خواهند شد.

وی افزود: افرادی که دوره‌های مهارت‌آموزی را تاکنون به پایان نرسانده‌اند، پس از اتمام این دوره‌ها به صورت پیمانی استخدام خواهند شد همچنین دوره آموزشی افرادی که امسال موفق به کسب نمره حدنصاب در آزمون اول مردادماه 1400 شده‌اند، از اول مهرماه آغاز خواهد شد.

سلیمانزاده گفت: با تلاش همکارانم در وزارت آموزش و پرورش، احکام «فوق‌العاده ویژه معلمان» با میانگین 21 درصد صادر شد به دلیل محدودیت‌های قانونی افزایش درصدها وجود نداشت و بسیاری از همکاران از ابتدای مهر ارتقاء رتبه خواهند داشت و مناطق و شهرستان‌ها به‌زودی احکام مربوط را صادر خواهند کرد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: در برنامه‌ریزی ساماندهی نیروی انسانی، به‌کارگیری 24 ساعت در هفته معلمان حق‌التدریس توصیه و تأکید می‌شود تا بلافاصله بتوانیم حکم استخدام افرادی که در مرحله سوم یا چهارم دوره‌های مهارت آموزی را با موفقیت سپری می‌کنند، صادر کنیم.

وی درخصوص نیروی انسانی سازمان تعلیم و تربیت گفت: نیروی انسانی «سازمان تعلیم و تربیت» با تصویب تشکیلات تفضیلی آن تأمین خواهد شد و در استان و شهرستان‌ها از ظرفیت کارشناسان بخش پیش‌دبستانی و غیردولتی کمک خواهیم گرفت؛ در ضمن لایحه رتبه‌بندی معلمان همچنان در حال پیگیری است و به همکاران توصیه می‌شود در صورت امکان و نیاز مناطق استمرار خدمت داشته باشند تا بتوانند از مزایای مربوط بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =