تزریق دوز دوم واکسن کووید-19 اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از تزریق دوز دوم واکسن کووید-19 اساتید و کارکنان دانشگاه در این پایگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، در ادامه فعالیت پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید-19 دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از تزریق دوز دوم واکسن کووید-19 اساتید و کارکنان دانشگاه در این پایگاه خبر داد.

مشهدی زاده با اعلام این خبر افزود: در مردادماه واکسیناسیون دوز دوم دانشجویان، اعضاء هیأت علمی و مربیان بالینی رشته های علوم پزشکی و نیز واکسیناسیون دوز اول استادان و کارکنان رشته های غیر علوم پزشکی دانشگاه ازاد اسلامی استان به اتمام رسید. به دنبال آن در هفته گذشته و باتوجه به زمانبندی تزریق و نوع واکسن بیش از نیمی از اعضاء هیأت علمی، کارکنان و مدرسان حق التدریس واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استاندوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده و واکسیناسیون این افراد تکمیل شد.
وی در ادامه گفت: با توجه به تفاوت نوع واکسن های انتخابی برای تزریق دوز اول، واکسیناسیون دوز دوم افراد باقیمانده نیز در زمان مقرر و در پایگاه تجمیعی واحد شهرکرد انجام خواهد شد. همچنین اساتید و کارکنانی که به دلایل مختلف موفق به دریافت واکسن در مراحل قبل نشده اند، می توانند جهت تزریق واکسن به پایگاه واحد شهرکرد مراجعه کنند. 
در حال حاضر پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید-19 دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 8:30 الی 14:30 مشغول فعالیت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =