۲۲ شهریور؛ آخرین مهلت انتخاب واحد دانشگاه شهید بهشتی

مهلت انتخاب واحد دانشجویان شهید بهشتی برای نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ امروز، ۲۲ شهریور پایان می‌یابد.

گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، بر اساس تقویم آموزشی نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ انتخاب واحد دانشجویان شهید بهشتی امروز ۲۲ شهریور ماه سال جاری پایان می‌یابد و کلاس‌های آموزشی دانشجویان از شنبه ۲۷ شهریور آغاز می‌شود.

دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در روزهای شنبه و یکشنبه ۳ و ۴ مهر ماه می‌توانند نسبت به حذف و اضافه دروس خود اقدام کنند. کلاس‌های نیم سال اول تحصیلی این دانشجویان نیز چهارشنبه ۱۵ دی ماه پایان می‌پذیرد.

امتحانات دانشجویان شهید بهشتی برای نیم سال اول تحصیلی از شنبه ۱۸ دی آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۲۹ این ماه ادامه دارد.

دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرده است، دانشجویانی که در زمان حذف و اضافه اقدام به ثبت‌نام با تاخیر می‌کنند مشمول اخذ حداقل واحد خواهند بود.

همچنین دانشجویان مشمول پرداخت شهریه که داری بدهی مالی هستند باید قبل از زمان انتخاب واحد نسبت به تعیین تکلیف وضعیت شهریه خود با امور مالی دانشگاه هماهنگی لازم را انجام دهند، در غیر این صورت ثبت‌نام و انتخاب واحد برای آن‌ها میسر نیست.

آن دسته از دانشجویانی که در مهلت مقرر اعلام شده، کاربرگ نظرسنجی اساتید را تکمیل نکرده‌اند، نیز در آخرین روز انتخاب واحد مجاز به اخذ واحد خواهند بود.

بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویانی که در هر نیمسال تحصیلی در زمان مقرر تعیین شده، بدون کسب اجازه از دانشگاه ثبت‌نام و انتخاب واحد نکنند، منصرف از تحصیل محسوب می‌شوند و اجازه ادامه تحصیل ندارند.

دانشجویان، مجاز به انتخاب واحد کمتر از حد نصاب تعیین شده در آئین‌نامه‌های آموزشی (برحسب سال ورود و مقطع) نیستند، مگر به دلایل موجه و خارج از اراده دانشجو که این موضوع نیز باید به تائید گروه، واحد آموزشی و مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =