انتظار داشتیم استاندار سیستان‌وبلوچستان بومی باشد / سوابق مدرس خیابانی درخشان است

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سوابق بسیاردرخشان و قابل دفاع ایشان در حوزه های مدیریتی مختلف، سعی خواهیم داشت که حداکثر تعامل و همکاری را داشته باشیم.

معین الدین سعیدی؛ نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص انتصاب استاندار جدید سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه صحبت هایی که در خصوص دریافت حقوق نجومی آقای مدرس خیابانی در وزارت صمت تکذیب شد افزود: مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان انتظار داشتند استاندار از بین نیروهای توانمند و بومی استان انتخاب شود ولی نگاه وزارت کشور بحث استانداری ویژه بود و معتقد بودند که فردی تراز ملی باید مسائل این استان را پیگیری کند.

سعیدی تصریح کرد: نگاه وزیر کشور نگاه توسعه ای به این استان است و با توجه به اینکه مسائل مربوط به آنجا بیشتر در خصوص سرمایه گذاری، صنعت، تجارت، بازرگانی، معدن و اقتصاد دریا است به همین دلیل بود که ایشان را انتخاب کردند زیرا ایشان در این حوزه ها فعالیت داشته و صاحب نظر بوده اند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم با نگاه توسعه ای وزارت کشور و تاکید رییس جمهور بر استانداری ویژه، تحولات جدی و اساسی در این استان صورت گیرد.

وی یادآور شد: تعاملات نمایندگان استان به نحوه عملکرد آقای مدرس خیابانی بستگی دارد ولی با توجه به سوابق بسیاردرخشان و قابل دفاع ایشان در حوزه های مدیریتی مختلف، سعی خواهیم داشت که حداکثر تعامل و همکاری را داشته باشیم.

سعیدی با تاکید بر اینکه موفقیت ایشان در حوزه استانداری سیستان و بلوچستان به بهره وری مردم از خدمات نظام منجر خواهد شد افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا ایشان عملکرد موفقی داشته باشند ولی نمایندگان نیز وظیفه نظارتی خود را حفظ کرده و در صورت نیاز ورود خواهیم کرد ولی نباید زود قضاوت کنیم زیرا ایشان توانایی لازم را دارند و امیدواریم در راستای بهبود شرایط این استا گام های مثبتی بردارند.

پایان پیام/

کد خبر: 1110843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =