تمسخر رژیم صهیونیستی با پرتاب ده‌ها قاشق مقابل سفارت تل‌آویو

معترضان در اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی که با دست خالی و قاشق در زندان صهیونیستی جلبوع تونل کندند و خود را نجات دادند ده‌ها قاشق در برابر سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن انداختند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز، «رامی عبده» رئیس فلسطینی سازمان دیدبان حقوق بشر اروپا-مدیترانه عکسی متفاوت از همبستگی با اسرای رها شده از زندان «جلبوع» منتشر کرد.

وی در توضیح این عکس نوشت، تظاهرات‌کنندگان در اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی ده‌ها قاشق در مقابل سفارت رژیم اشغالگر در واشنگتن انداختند.

«عربی ۲۱» هم در این خصوص نوشت، این اقدام به منظور تمسخر رژیم صهیونیستی صورت گرفته، رژیمی که ادعای استحکامات امنیتی فوق‌العاده در زندانهایش را دارد اما این اسرا توانستند با حفر تونل از زندان فرار کنند.

پنج اسیر فلسطینی در پانزدهم شهریور با حفری تولنی طولانی از زندان جلبوع در شمال فلسطین اشغالی فرار کردند و یک هفته از از این موضوع می‌گذرد.

رژیم صهیونیستی که هزاران نفر از نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و غیره خود را بسیج کرده، تنها توانسته چهار اسیر را از مجموع شش اسیر فراری را دوباره بازداشت کند و هنوز دو نفر آزاد هستند.

یک وب‌سایت فلسطینی ضمن مرور تاریخچه اسرایی که موفق به فرار از زندان رژیم صهیونیستی شده‌اند، گزارش کرد، اسیر فلسطینی زمانی که به فکر فرار می‌افتد یقینا می‌داند که قوی‌ترین ابزارش برای حفر تونل قاشق و ناخن‌هایش است.

منبع: فارس

انتهای پیام/م

کد خبر: 1110878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =