خروج هزار هکتار اراضی ملی از دست متصرفین

رئیس کل دادگستری استان فارس از رهاسازی هزارهکتار اراضی ملی از دست متصرفین در پنج ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: با کسانی که به اراضی ملی تعرض و تجاوز کنند، قاطع‌ترین و شدیدترین برخوردها در قالب قانون صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در آئین افتتاح قرارگاه شماره ۲ پیشگیری و مقابله با تغییرکاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی، ابراز کرد: برای کسانی که اراضی ملی را تصرف می‌کنند شعب ویژه‌ای در سطح استان، در دادسراها، دادگاه‌ها و دادگاه تجدید نظر ایجاد شده است.

وی بیان کرد: در این قرارگاه به منظور برخورد قاطع و سریع با ساخت و سازهای غیرمجاز، یکی از معاونین دادستان مشارکت حداکثری دارد.

موسوی از حمایت بی قید و شرط دادگستری استان فارس از جهاد کشاورزی، در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز نیز سخن گفت.

وی با بیان اینکه قرارگاه با هدف انجام سریعتر و بهتر امورات راه اندازی شده است و به منظور تداوم این امر، اقدامات قرارگاه باید پایش شود، افزود: در کنار همه اقدامات صورت گرفته، بنیه حقوقی کارشناسان اداری که در این زمینه فعالیت می‌کنند باید تقویت شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تاکید بر پیشگیری از تصرفات غیرقانونی، تصریح کرد: در مواردی که قانون اجازه داده است با مردم همکاری شود به عنوان مثال در اراضی شیبدار در موارد قانونی مانع احداث باغ نشویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =