رنگ پیراهن پرسپولیس برابر استقلال مشخص شد

پرسپولیس در دیدار با استقلال تاجیکستان، مشکی بر تن می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، با اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان، امروز به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه مقرر گردید؛ میزبان مسابقه با لباس یک‌دست سفید برای بازیکنان و زرد برای دروازه‌بان و تیم پرسپولیس با لباس یک دست مشکی برای بازیکنان و سبز برای دروازه‌بان در میدان حضور پیدا کنند. رنگ لباس داوران هم از میان فیروزه‌ای یا قرمز خواهد بود.

این بازی راس ساعت ۲۰ به وقت محلی(۱۹:۳۰ به وقت ایران) آغاز خواهد شد و تیم ها باید حداقل از ۹۰ دقیقه قبل، در رختکن باشند. بر اساس زمان بندی صورت گرفته، خودروی حامل بازیکنان پرسپولیس در ساعت ۱۸ روز سه شنبه، هتل محل اقامت را ترک خواهد کرد. مسافت تا ورزشگاه ۱۵ دقیقه خواهد بود و ۱۵ دقیقه هم برای اجرای پروتکل‌های ضد کرونا در نظر گرفته شده است تا تیم وارد رختکن شود.

طبق اعلام صورت گرفته، همه بازیکنان پرسپولیس مجوز حضور در این بازی را دارند ولی شماره سه استقلال به نام آندری مشنکو، محروم است. همچنین نکته جالب این است که لباس اول هر دو تیم پرسپولیس و استقلال قرمز رنگ است ولی در این بازی تیم‌ها از پیراهن‌های دوم خود استفاده خواهند کرد.

کد خبر: 1110902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =