سرپرست گروه موسیقی دزفولی: بازداشت نشده‎ایم

احضار نوازندگان دزفولی به اداره پلیس برای انتشار یک کلیپ هم خوانی درمحرم واکنش‌های مثبت و منفی زیادی را برانگیخت، اما خبرنگار فارس موضوع را از رئیس گروه موسیقی "سل‌لا" جویا شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز، طی روزهای اخیر فیلمی با محتوای اجرای گروهی جمعی از نوازندگان شهرستان دزفول و همخوانی با آهنگ یکی از خوانندگان مجاز کشور در فضای مجازی منتشر شد که با برخی واکنش‌های مثبت و منفی رو به رو شد.

برخی از بزرگان شهرستان با صدور بیانیه‌هایی چنین اقدامی را در ایام محرم دور از شان و منزلت اعتقادات مردم شهرستان دانستند و خواستار جلوگیری اقدامات مشابه تا پایان ایام سوگواری محرم و صفر شدند.
روز گذشته خبری مبنی بر احضار تمام اعضای این گروه توسط نیروی انتظامی شهرستان دزفول در شبکه‌های مجازی خبر ساز شد. همچنین شایعات این خبر تا جایی ادامه یافتند که برخی اعلام کردند تمامی افراد این گروه زندانی شدند.
اما خبرنگار خبرگزاری فارس اصل این ماجرا را از طریق پیمان یوسفی سرپرست گروه "سل‌لا" یا همان گروه نوازنده‌ای که کلیپ آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده بود، پیگیری کرد.

یوسفی در این این گفت‌وگو اظهار کرد: نه تنها دستگیری بلکه احضاری در کار نبود و در برخوردی کاملا محترمانه و به عنوان نماینده گروه به پلیس و دیدار با دادستان دزفول دعوت شدم.

وی افزود: در جلسه‌ای که با بنده برگزار گردید راه‌های قانونی برای اجرای دیگر برنامه‌ها در آینده عنوان شد.

سرپرست گروه موسیقی سل‌لا عنوان کرد: انتشار خبری کذب مبنی بر احضار و یا دستگیری تمامی اعضای گروه موجب شد تا افراد سودجو و شبکه‌های معاند از موضوع تماما سو استفاده کنند.

وی در بیان دلیل دعوتش به پلیس امنیت گفت: نداشتن برخی از مجوزات و انتشار فیلم در ایام محرم دلایلی بودند که موجب دعوت به گفت گو  برای ارائه توضحیات در  اداره پلیس شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =