واکسیناسیون دانشجویان غیر پزشکی یاسوج آغاز شد

واکسیناسیون دانشجویان غیرپزشکی از ۲۱ شهریور در پایگاه واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد .

به گزارش خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد خبرگزاری ایسکانیوز ، دکتر رفعت ماه ؛ معاونت علوم پزشکی استان در دانشگاه آزاد گفت : واکسیناسیون دانشجویان غیرپزشکی از ۲۱ شهریور در پایگاه واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد .

وی افزود: با استفاده از ظرفیت های موجود ، این امکان فراهم شده که علاوه بر واکسیناسیون دانشجویان و کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد ، خانواده ایشان و عموم افراد نیز در این پایگاه واکسن دریافت کنند.

همچنبن اکرامی ؛ رئیس دانشگاه آزاد یاسوج: کارهایی که در پایگاه واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در حال انجام است توسط مسئولان و دانشجویان پرستاری این دانشگاه با نظارت مستمر اعضای هیئت علمی صورت میگیرد. 

وی افزود : تلاش میکنیم مرحله اول واکسیناسیون دانشجویان تا پایان شهریور ماه به اتمام برسد .

مجتبی حسینی مسئول ستاد اجرایی پایگاه واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج : طبق بخشنامه ستاد ملی کرونا و با هماهنگی با شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد و دانشگاه علوم پزشکی استان ، واکسن ها برای واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد فراهم شد .

حسینی افزود : واکسیناسیون دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی صورت میگیرد و جهت برگزاری حضوری کلاس ها ، دانشجویان ملزم به واکسیناسیون هستند .

انتهای پیام/

کد خبر: 1110946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =