درخشش کانون فرهنگی و هنری ژیکان در مسابقه رویدادهای صنایع خلاق

کانون فرهنگی و هنری ژیکان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در مسابقه رویدادهای صنایع خلاق خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از همدان، محمد معصومی دبیر کانون فرهنگی و هنری ژیکان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر جزو ۶۰ برگزیده مسابقه رویدادهای صنایع خلاق معاونت فرهنگی دانشجویی این دانشگاه قرار گرفت.

وی افزود: کانون فرهنگی و هنری ژیکان با بکارگیری نیروهای دانشجو برای تولید پروژه‌ها خود ضمن اشتغال‌زایی برای دانشجویان جوان  این دانشگاه اقدام به یک کار فرهنگی تاثیرگذار کرده است، این حرکت با حمایت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر همراه بوده و اقدامی در حمایت از جوانان و فکر و ایده آنان نیز محسوب میشود.

حامد افشاری رئیس هیئت داوران مسابقه رویداد صنایع خلاق بیان کرد: از مجموع ۵۹۰ اثری که به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده بود ۶۰ اثر انتخاب و به مرحله بعدی راه پیدا کرد.

وی افزود:در مرحله بعدی این رویداد، ۶۰ نفری که به این مرحله راه پیدا کرده کرده‌اند بعد از گذراندن یک دوره ۱۵ ساعته منتورینگ و بعد از انتخاب برترین‌ها، در یک برنامه تلویزیونی صنایع خلاق شو که از شبکه آموزش سیما پخش خواهند شد، به رقابت خواهند پرداخت و آثار خود را ارائه خواهند کرد.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری ژیکان  دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با تشکیل یک تیم با همکاری کانون فیلم و عکس این دانشگاه اقدام به ساخت برنامه تلویزیونی، مستند تلویزیونی، ساخت تیزر، ساخت برنامه‌های رادیویی،برگزاری دوره های آموزشی و... می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =