واحد تهران شرق منتخب و میزبان برگزاری نوزدهمین دور از مسابقات ملی بتن شد

واحد تهران شرق، قطب نخبگان بتن کشور، منتخب میزبانی برگزاری نوزدهمین دور از مسابقات ملی بتن در مهرماه 1400 شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق گفت: با توجه به وجود سرمایه اجتماعی از جمله اعضای هیات علمی متبحر و متخصص در واحد و کسب رتبه های برتر در سالهای متمادی و همچنین داشتن ناظر و داور در مسابقات بتن در دوره های مختلف، افتخار برگزاری مسابقات ملی بتن در سال 1400 به واحد تهران شرق، قطب نخبگان بتن کشور، واگذار شد. 
وی افزود: این رویداد ملی با همکاری انجمن بتن و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران شرق با آغازنیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400، روز هشتم مهرماه جاری برگزار خواهد شد. البته با توجه به ادامه پاندومی کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، این مسابقه به صورت غیر حضوری و تنها با حضور داوران و نماینده تیم ها برگزار می شود . لازم است از طرف هر یک از تیم های شرکت کننده در نوزدهمین دوراز مسابقات ملی بتن، تنها یک نفر به عنوان نماینده تیم به همراه برگه معرفی نامه از طرف ریاست یا معاونت پژوهشی واحد دانشگاهی در روز مسابقه حضور داشته باشد.
لیلا نیرومند در ادامه تصریح کرد: دانشجویان متقاضی شرکت در این مسابقات، می توانند متناسب با علاقمندی خود در گرایش‌های بتن سبک دانشجویی، سازه محافظ تخم‌مرغ EPD))، تیر سبک خمشی، بتن پرمقاومت دانشجویی، عکاسی در زمینه بتن و سازه‌های بتنی و پوستر و پایان‌نامه برتر دانشجویی (در سطح کارشناسی ارشد) در یکی از موارد مذکور شرکت کنند.
عضو ستاد برگزاری مسابقه ملی بتن در خصوص امکان تمدید مهلت ثبت نام بعد از اتمام زمان ثبت نام گفت: دانشجویان مبتکر و خلاق تا ۲۴ شهریور ماه فرصت دارند تا ثبت نام خود را نهایی کنند . البته با توجه به رایزنی های انجام شده ؛ به علت استقبال دانشجویان  و نامه نگاری واحد های دانشگاهی ، احتمالا به زودی یک هفته زمان ثبت نام تمدید خواهد شد که متعاقبا از طریق رسانه ها و سایت مسابقه بتن واحد تهران شرق اطلاع رسانی خواهد شد .
سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در خصوص حامیان این رویداد ملی گفت: تاکنون بانک مسکن 'شهرداری قیامدشت 'کشتیرانی 'سیدکو ،پگاه ، ویتانا و نظام مهندسی تهران و گرگان و برخی از واحدهای دانشگاه آزاد در این رویداد ملی حامی معنوی و مادی این دور از مسابقات هستند. در این دور از مسابقات ملی به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای علمی و دانشگاهی، از علاقمندان به مشارکت مادی و معنوی دعوت به عمل می آید.

کد خبر: 1111031

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =