بازدید رییس واحد قزوین از دهمین اردوی جهادی بسیج دانشجویی این دانشگاه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به همراه هیات رییسه این دانشگاه، از اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه در روستای بکندی از توابع بخش کوهین شهرستان قزوین بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز اصغر کشت کار، سرپرست دانشگاه و تعدادی از اعضای هیات رییسه حضور داشتند از نحوه فعالیت گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در قالب کارهای عمرانی و فرهنگی، بازدید و ضمن عرض خدا قوت برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت داشتند.

براساس این گزارش، گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حمایت های مادی و معنوی این دانشگاه در قالب سازمان بسیج دانشجویی استان در دهمین اردوی جهادی خود با حضور در روستای بکندی بخش کوهین از توابع شهرستان قزوین ضمن فعالیت های عمرانی و فرهنگی برای خانواده های محروم این منطقه، منشا خدمات بسیاری شده اند.

شایان ذکر است، در این اردوی جهادی که از روز چهارشنبه 17 شهریور آغاز شده و به مدت 7 روز ادامه دارد، 34 دانشجو شامل 26 دانشجوی پسر و 8 دانشجوی دختر حضور دارند که فعالیت های عمرانی هم چون ساخت دو چشمه حمام و دو چشمه سرویس بهداشتی و فعالیت های فرهنگی هم چون اکران فیلم های مستند، فیلم های سینمایی کودکان، کلاس های فرهنگی و مشاوره های تحصیلی را برای کودکان این روستا انجام داده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =