هواشناسی ایران | جوی پایدار در بیشتر نقاط کشور / بارش خفیف باران در نواحی شمالی

کارشناس هواشناسی گفت: از امشب تا پنجشنبه در استان‌های گلستان، مازندران و گیلان افزایش ابر گاهی بارش خفیف باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، کبری رفیعی کارشناس هواشناسی با بیان اینکه از امشب تا پنجشنبه در استان‌های گلستان، مازندران و شرق گیلان افزایش ابر گاهی بارش خفیف رخ خواهد داد گفت: در سایر نقاط کشور آسمانی صاف و جوی پایدار پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: در این مدت سرعت وزش باد در نوار شرقی کشور افزایش می‌یابد و در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل خیزش گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: از بعد از ظهر جمعه در غرب سواحل دریای خزر، استان‌های گیلان و غرب مازندران ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

ضیائیان تصریح کرد: روز شنبه در شرق سواحل و همچنین در شمال غرب کشور ابرناکی بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما انتظار می‌رود و در سایر مناطق کشور آسمان صاف است.

او درباره آب و هوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف و در اواسط روز  همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای پایتخت به ۳۵ درجه و کمترین آن به ۲۵ درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1111082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =