توجه ویژه به شفافیت و انتخاب شهردار اصلح

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اراک در نامه‌ای خطاب به شورای اسلامی این شهر خواستار توجه ویژه به شفافیت و انتخاب شهردار اصلح شد.

به گزارش خبرنگار اراک خبرگزاری ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اراک در نامه‌ای خطاب به شورای اسلامی این شهر خواستار توجه ویژه به شفافیت و انتخاب شهردار اصلح شد.

در متن این نامه آمده است:

امام علی علیه السلام:

الفُرصَةُ تَمُرُّ مَرَّ السَّحابِ ،فانتَهِزُوا فُرَصَ الخَیرِ . 

فرصت، چون ابر می گذرد. پس، فرصتهای کار خوب را غنیمت شمرید.

حال که با عنایت پروردگار متعال و به خواست شهروندان کلان شهر اراک با اعتماد به ظواهر جناب هایتان و شعارهای شما در زمان انتخابات، افتخار خدمت به مردم شریف اراک در شورای اسلامی این شهر برای شما بوجود آمده است لازم می دانیم براساس وظیفه ذاتی بسیج دانشجویی در راستای مطالبه گری، موارد ذیل را بیان نماییم:

۱- از آنجایی که اولین گام در ایجاد اعتماد برای مردم شفافیت است و شما نیز قبل از انتخابات موافقت خودتان را با شفافیت در جلسات متعدد اعلام نموده اید؛ لذا پیگیری و حل مشکلات کلان شهر اراک در فضایی شفاف و بدور از محافظه کاری، انتظار دانشجویان و مردم شریف اراک از شما می باشد.

۲-همانطور که میدانید یکی از مهمترین وظایف شوراهای اسلامی شهر که در ماده ۸۰ قانون شوراها ذکر شده وظیفه انتخاب شهردار است، بر اساس این ماده شورای اسلامی شهر موظف است بلافاصله پس از رسمیت یافتن نسبت به انتخاب شهردار واجد شرایط اقدام کند، لذا از شما نمایندگان محترم انتظار میرود که در این روزهای مهم و کلیدی در انتخاب فردی توانمند، متخصص، پاکدست، انقلابی و دلسوز به عنوان شهردار اراک تسریع نموده و سایر اقدامات را در اولویت های بعدی قرار دهید.

۳- این روزها اخباری به گوش می رسد که برخی از اعضای شورای شهر که با اعتماد مردم وارد شورای شهر شده اند، سودای شهرداری را در سر پرورانده و به بهانه خدمت بیشتر قصد دارد لقای شورای شهر را به عطای شهرداری ببخشند!!! و نیک می دانید کسی که صادقانه به دنبال خدمت به مردم فهیم و بزرگوار شهر اراک باشد، یکی از بهترین عرصه ها برای تحقق خدمتگزاری شورای شهر بوده و نیازی به تن کردن ردای شهرداری نمی باشد.

 امید است اعضای محترم شورا نکات بالا را مورد توجه قرار داده و هرچه زودتر برای برطرف کردن این موارد اقدامات لازم را مبذول فرمایند.

امضا کنندگان : بسیج انشجویی دانشگاه اراک، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اراک

انتهای پیام/

کد خبر: 1111085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =