باقری، جایگزین عراقچی شد

وزیر امور خارجه علی باقری، مهدی صفری و محمد فتحعلی را به عنوان معاونان سیاسی، دیپلماسی اقتصادی و اداری و مالی وزارت امور خارجه منصوب کرد و عراقچی، ابوالحسنی و مهاجر هم مشاور وزیر امور خارجه شدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در احکام جداگانه‌ای باقری، فتحعلی و صفری را عهده‌دار معاونت‌های سیاسی، اداری و مالی و دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه کرد.

براساس این گزارش، با حکم حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، «علی باقری» به عنوان معاون سیاسی و جایگزین سید عباس عراقچی، «مهدی صفری» هم به عنوان معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و جایگزین سید رسول مهاجر و «محمد فتحعلی» معاون اداری و مالی و جایگزین علی ابوالحسنی منصوب شدند.

در بخشی از احکام انتصابات معاونان جدید آمده است: امید است با توکل بر خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در تحقق سیاست‌ها و راهبردهای دستگاه دیپلماسی به ویژه سیاست خارجی متوازن، فعال، پویال و هوشمند و همفکری و تعامل با معاونان، مدیران و کارشناسان محترم در انجام وظایف محوله موفق باشید.

* عراقچی، ابوالحسنی و مهاجر مشاور وزیر امور خارجه شدند

وزیر امور خارجه در احکام جداگانه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از خدمات معاونان سابق، سید عباس عراقچی (معاون سیاسی)، علی ابوالحسنی (معاون اداری و مالی) و سید رسول مهاجر (معاون دیپلماسی اقتصادی) را به عنوان مشاور وزیر امور خارجه منصوب کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1111086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =