اصلاح ساختار اقتصادی وزارت کار مطالبه جدی مجلس از وزیر کار

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ مطالبه جدی ما از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصلاح ساختار اقتصادی و بنگاه‌های ذیل این وزارتخانه است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره نشست کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در جلسه امروز آقای حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به همراه برخی معاونان‌شان حضور داشت و در خصوص برخی مشکلات و نارسایی ها بحث و گفتگو شد.

مرحبا افزود: در مورد بیمه های تامین اجتماعی، سازمان‌های اقتصادی وزارت کار از جمله شستا و ... بحث و گفتگو شد و در ادامه نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی از اصناف و تعاونی‌ها به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مطالبه جدی ما از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصلاح ساختار اقتصادی و بنگاه‌های ذیل این وزارتخانه است، تصریح کرد:‌ این مطالبه از سال‌های قبل مطرح بوده است و امروز خدمت مردم عرض می‌کنم که بسیار خوشحالیم که وزیر جوان و اقتصادی ما خبرهای خوبی از آمادگی جهت اصلاح ساختار اقتصادی را بیان کردند.

بر اساس این گزارش، این نشست ها در کمیسیون اقتصادی ادامه سلسه نشست های این کمیسوین با وزرای دولت سیزدهم است و تاکنون وزرای اقتصاد، صمت و کار در این کمیسیون حضور یافته اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =