افشای رسوایی جدید در ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی

رسانه‌های صهیونیستی امروز از رسوایی جدیدی در ساختار امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پرده برداشتند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، برخلاف ادعای صهیونیست‌ها که همواره لاف قدرت اطلاعاتی و امنیتی خود را می‌زنند، رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند، بسیاری از اسرای فلسطینی حتی در بندهای دیگر زندان جلبوع هم از حفر تونل در بند 5 اطلاع داشتند اما طی چند ماه تنها طرفی که از آن بی اطلاع بود ساختار امنیتی و اطلاعاتی زندان بود.

روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی تحت عنوان شکست اطلاعاتی ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت: دست کم 10 نفر از اسرای فلسطینی که از جلبوع نگریختند هم از وجود این تونل مطلع بودند.

«ایلی سینیور» نویسنده این گزارش به نقل از منابع آگاه گزارش داد: نیروهای امنیتی اکنون به این اعتقاد رسیده‌اند که به غیر از 6 اسیر فلسطینی که موفق به فرار از زندان جلبوع شدند، شمار زیادی از زندانیان این زندان هم از طرح فرار اطلاع داشته اما تنها طرفی که از آن مطلع نشد، ماموران اطلاعاتی بودند.

در ادامه این گزارش آمده است، روز به روز ابعاد جدیدی از شکست بزرگ امنیتی منجر به فرار از زندان جلبوع نمایان می‌شود این در حالی است که علامت‌های هشداردهنده بسیاری هم در این بین وجود داشت که همه آنها از سوی مسئولین زندان‌ها و سرویس‌های امنیتی مغفول ماندند.

اطلاعاتی که اجازه انتشار پیدا کرده‌اند نشان می‌دهند در همان تحقیقات اولیه مشخص شد حداقل 10 نفر از اسرای فلسطینی از موضوع تونل مطلع بودند در حالی که به اعتقاد مسئولین امنیتی شمار آنها بسیار بیشتر از این رقم خواهد بود.

یدیعوت آحارانوت در بخش دیگری از گزارش خود تاکید می‌کند، هر چه تحقیقات بیشتر پیش می‌رود ناکارآمدی و شکست اطلاعاتی بخش‌های امنیتی رژیم صهیونیستی بیشتر هویدا می‌شود، وقتی بسیاری از زندانیان از نقشه فرار اطلاع داشتند اما سرویس اطلاعاتی از آن بی اطلاع بود، تفسیری جز شکست و ناکارامدی نمی‌توان بر آن گذاشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1111112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =