کشف سلاح‌های جنگی از سارقان مسلح در تهران

رئیس پلیس پایتخت از زمین گیر شدن سارقان مسلح در ۲ عملیات جداگانه پلیس پایتخت و کشف دو قبضه سلاح جنگی از آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح برخورد ضربتی با سارقان، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه توسط سارقان شرور در پایتخت، طرح برخورد با سارقان مسلح به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های گشت ضربت خودرویی و موتوری در نقاط مختلف شهر مستقر هستند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ی پلیسی به سرعت واکنش لازم را انجام دهند، گفت: عوامل گشت کلانتری قلهک در پی مشکوک شدن به سرنشینان یک دستگاه موتور سیکلت که دارای پلاک مخدوش بود، برای بررسی صحنه، اقدام کردند که این افراد به محض مشاهده ماموران با سرعت و در خلاف جهت حرکت خودروها اقدام به فرار می‌کنند.

سردار رحیمی تصریح کرد: مجرمان که با خود سلاح به همراه داشتند به سمت ماموران اقدام به تیراندازی کرده که در ادامه ماموران لاستیک موتور سیکلت مجرمان را هدف قرار داده و سارقان را متوقف و دستگیر کردند.

وی افزود: در بررسی سوابق این مجرمان مشخص شد که یکی از آن‌ها دارای ۲۴ فقره سابقه‌ی سرقت، شرارت و... هستند و همچنین همدست متهم نیز دارای سوابق متعدد است.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: در اجرای طرح برخورد ضربتی با سارقان کیف قاپ و سارقان منزل، در عملیات دیگری عوامل ضربتی کلانتری ولنجک، پس از مشاهده رفتار مشکوک فردی که با ماسک در حال زاغ زنی مراجعان یکی از اماکن تجاری بود به بررسی موضوع پرداختند، که این افراد نیز به محض مشاهده ماموران به سرعت از محل متواری شدند.

وی افزود: متهمان پس از دقایقی تعقیب و گریز متوقف و دستگیر شدند که در بررسی‌های انجام شده از متهمان، یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در این عملیات یکی از سارقان که سلاح به همراه داشت از ناحیه پا هدف گلوله پلیس قرار گرفت، گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این سارقان نیز دارای سوابق متعدد سرقت و شرارت هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: طرح برخورد با جرائم خشن به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری‌ها و گشت‌های یگان امداد قرار دارد و هرگز اجازه نخواهیم داد که سارقان با آسودگی خاطر مرتکب اعمال مجرمانه شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =