مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور آموزشی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور آموزشی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور جواد علمائی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم اسدالله متاجی و معارفه سودابه سلیمانی مدیرکل امور آموزشی با حضور  جواد علمائی معاون علوم،‌ مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

علمائی در این جلسه با بیان اینکه اگر کار برای خداوند باشد، خیر دنیا و آخرت را به دنبال خواهد داشت،‌گفت:‌ پست و مقام در این دنیا ماندگار نیست و تنها چیزی که باقی می ماند،‌ عملکرد مثبت و اخلاق حسنه افراد است.

وی از زحمات و تلاش های متاجی مدیرکل سابق معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران مسئولیتش تقدیر و برای سلیمانی آرزوی توفیق کرد و افزود:‌ سلیمانی زمینه ساز تحولات مثبت در امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بودند و امیدواریم در سازمان مرکزی نیز شاهد تحولات ارزنده ای باشیم.

سلیمانی نیز در سخنانی با قدردانی از حسن اعتماد دکتر علمائی، اظهار داشت:‌ امیدوارم با کمک همه همکاران معاونت علوم،‌ مهندسی و کشاورزی در انجام امور محوله موفق باشیم. 

علمائی در پایان جلسه با اهدا لوح تقدیر از زحمات متاجی قدردانی کرد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1111209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =