بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها منوط به واکسیناسیون همه دانش‌آموزان و دانشجویان است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها منوط به واکسیناسیون همه دانش‌آموزان و دانشجویان است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، محمدرضا احمدی در مورد چگونگی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اظهار داشت: تأکید ما بر این است که دانش‌آموزان و دانشجویان باید ابتدا واکسینه شوند تا بازگشایی مراکز علمی برای دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها خطری به همراه نداشته باشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا با وزیر علوم، سرپرست آموزش و پرورش، وزیر بهداشت و درمان و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نشست‌هایی برگزار می‌شود تا در مورد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تصمیم درستی اتخاذ شود.

وی در تشریح طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی با بیان اینکه این طرح باید زودتر از این تصویب می‌شد گفت: باید پیش‌تر از این به تولیدات کشاورزی و کشاورزان بها می‌دادیم که متأسفانه این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طرح مذکور تمامی موارد لازم اعم زیرساخت‌های کشاورزی و ارتقای آن‌ها برای افزایش تولیدات به ویژه در استان‌های شمالی گیلان، مازندران و گلستان دیده شده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین تسهیلاتی که باید به تولیدکنندگان اختصاص یابد در این طرح در نظر گرفته شده ما ناگزیریم برای ایجاد اشتغال به کشاورزان و تولیدات محصولات کشاورزی توجه جدی داشته باشیم.

احمدی ابراز داشت: از طرفی زمانی که محصولی تولید می‌شود باید بازار فروش مناسب نیز برای آن در نظر گرفته شود و این‌ گونه نباشد که محصولات مشابه خارجی به حدی وارد شود که محصولات داخلی بازار فروشی نداشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مصوب شده طرحی جامع است تا بتوانیم شاهد افزایش تولید محصولات کشاورزی و هم بازار فروش مناسبی برای آن باشیم و حتی این محصولات را به کشورهای اوراسیا و سایر کشورها صادر کنیم.

وی درباره پیگیری‌ نمایندگان استان گیلان برای برون‌رفت صنعت استان از رکود افزود: یکی از مطالبات ما از وزیر کشور این بود که به زیرساخت‌های صنعت کشور به‌ویژه استان گیلان که سال‌های سال صنعت‌اش نادیده گرفته و نابود شد به طور ویژه نگاه کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: این امید را به مردم استان گیلان و حوزه انتخابیه خود می‌دهم که به‌زودی کارخانه پوشش گیلان آغاز به‌کار می‌کند و با حداقل 400 دستگاه راه‌اندازی خواهد شد.

احمدی خاطرنشان کرد: بنده به طور مستمر از این کارخانه بازدید کرده و در جریان نحوه پیشرفت بازسازی کارخانه پوشش گیلان هستم همچنین در مورد شرکت‌های دیگر نیز پیگیر هستیم تا رونق خوبی را در صنعت استان گیلان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =