قالیباف: هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بر هم افزایی و وحدت ملی حول مولفه های اقتدار کشور برای تحقق اهداف والای نظام اسلامی تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، محمد باقر قالیباف در آیین یادواره سرداران و 800 شهید بهشهر و سالگرد آیت الله جباری نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان در مصلای بهشهر، خاطرنشان کرد: تداوم مسیر پیشرفت و بالندگی کشور در گرو گسترش فرهنگ جهاد و شهادت است.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس یازدهم با تشریح دستاوردهای 42 ساله انقلاب اسلامی گفت: عظمت و اقتدار امروز کشور مرهون رشادت و ایثار فرزندان سلحشور کشور در دوران دفاع مقدس است.

وی دشمنی ها و کینه توزیهای استکبار علیه ملت انقلابی کشورمان را یادآور شد و افزود: عمق عداوتها و کینه توزیهای استکبار علیه ملت انقلابی ایران ناشی از نهادینه شدن فرهنگ جهاد و شهادت در کشورمان است.

قالیباف با تاکید بر ایستادگی کشورمان در برابر استکبار جهانی تصریح کرد: مواضع اصولی و آرمانی  ملت ایران در اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب مایه افتخار و سربلندی کشورمان در عبور از بحران های مختلف ملی و جهانی است.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار علیه کشورمان آن را غیر انسانی و ناجوانمردانه دانست و یادآور شد: باید با اتکا به ظرفیت ها و توان داخلی مشکلات ناشی از تحریم ها را کاهش دهیم.

رئیس قوه مقننه انگیزه های ایمانی پرشور در جوانان ایرانی را اثربخش ترین نیروی موثر در کاهش مشکلات تحریمی عنوان و خاطرنشان کرد: با تقویت خودباوری و انسجام ملی و به کارگیری اراده های ایمانی جوانان متعهد و انقلابی هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد.

قالیباف، مردم متدین و انقلابی را عمق استراتژیک نظام دانست و با اشاره به مجاهدت و تلاش هماهنگ مردم در راه تحقق آرمانهای انقلاب گفت: همسویی مردم با آرمانهای امام راحل و شهدا و منویات رهبر فرزانه انقلاب  بزرگترین سرمایه و پشتوانه برای کشور است.

وی با تاکید بر رسالت ذاتی مسئولان برای خدمت رسانی بی منت به مردم خاطر نشان کرد: افزایش تلاش دلسوزانه مسئولان برای سرعت خدمت رسانی و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی ضرورت انکار ناپذیر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دامنه مشکلات اقتصادی کشور بررسی و اصلاح می‌شود، گفت: مجلس انقلابی و دولت سیزدهم برای رفع مشکلات و چالش های بنیادی کشور عزم قاطع و برنامه جدی دارند.

قالیباف با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا در کشور این اقدام را موثرترین شیوه در دفع تهاجم فرهنگی ارزیابی کرد و خواستار تقویت گام های مسئولانه در برگزاری یادواره های شهدا شد.

وی همچنین با تجلیل از 800 شهید و سرداران بهشهر یاد و خاطره مرحوم آیت الله سیدصابر جباری امام جمعه فقید این شهرستان و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان را گرامی داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      0 0
      با سلام آقای قالیباف فرمودند تقویت خود باوری و انسجام ملی و استفاده از جوانان در این را هیچ بن بستی وجود ندارد اما ایشان مستحضر هستند که در آذرماه 1399 طرحی مطرح شد که عده‌ای از جوانان مشغول به کار شوند و عده‌ای از زحمت کشان خسته از تداوم کار متقاضی بازنشستگی فارغ و راحت می شدند که این یک انسجام ملی و وحدت با مردم است اما طرح بازنشستگی پیش از موعد با بن بست تعلیق مواجه شد و مانع نوعی انسجام شدند که دو گروه جوانان بیکار و زحمت کشان متقاضی بازنشستگی پیش از موعد همچنان منتظر اجرایی شدن طرح کاربردی مذکور هستند شایان ذکر است بودجه اجرای طرح مذکور موجود است از محل کسورات حقوقی ماهانه نیروهای کار طی چند سال و ذخیره در صندوق تامین اجتماعی شده است خواهشمند پیگیری اجرای طرح مذکور تسریع نمایند.ومن ا...التوفیق.