مجلس با دولت درباره رتبه‌ بندی معلمان رایزنی کرد

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به لزوم عدالت‌محوری بیان کرد: اصلی‌ترین مطالبه اساتید و معلمان اجرای عدالت درپرداخت‌هاست،که باید دولت و مجلس این مطالبه بحق را در اولویت پیگیری قرار دهند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگویی از تشکیل جلسه این کمیسیون با حضور نمایندگان اساتید دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان خبر داد و گفت: گفت: در این نشست منادی رئیس و مولوی نایب رئیس کمیسیون آموزش نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

رتبه‌ بندی معلمان در مجلس بازنگری می شود

وی در همین راستا افزود: در این جلسه موضوع همسان‌سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها که در این دو دانشگاه اجرایی نشده است مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: اساتید مشمول این موضوع 3000 تن هستند، که پیگیری برای اجرایی شدن مطالبه بحق آن‌ها از طریق رایزنی با هیات دولت صورت می‌گیرد.

حاجی‌بابایی ادامه داد: روز یکشنبه (21 شهریور) نیز جلسه‌ای با آقای زلفی‌گل وزیر علوم تشکیل و با طرح موضوع و توافق برای پیگیری براساس مستندات ارائه شده صورت گرفت.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به لزوم عدالت‌محوری بیان کرد: اصلی‌ترین مطالبه اساتید و معلمان اجرای عدالت در پرداخت‌هاست، که باید دولت و مجلس این مطالبه بحق را در اولویت پیگیری قرار دهند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان آموزش وپرورش را اساسی‌ترین رکن توسعه کشور برشمرد و گفت: در زمینه رتبه‌ بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی رایزنی شده است.

انتهای‌پیام/

کد خبر: 1111320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • زینب رمضانی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      0 0
      عرض سلام و ادب... قدردان زحمات عزیزانی که جهت اجرای عدالت تلاش می کنن هستم . انشاءالله پاداش تلاششون با عدالت گستر هستی . امسال تا چن روز دیگه سی سال حضورم در کلاس ها کامل میشه . امیدوارم با خاطره ای خوش از آ.پ. خدا حافظی کنم.
    • معلم IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      0 0
      قطعن اگر رتبه‌بندی معلمان به میزان ۸۰ درصد هیئت علمی تصویب نشود هیچ انگیزه‌ای برای درس دادن نداریم من خودم که ندارم خداشاهد است.همه معلمان هم مثل من . وقتی که میبنیم شاگرد خودم در دانشگاههای دولتی ۵ برابر من میگیرد با نصف خدمت من.با مدرک یکسان.این تبعیض آشکار نیست.
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      0 0
      تا دیر نشده رتبه بندی را اجرایی کنید
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      0 0
      سلام‌‌رتبه‌بندی‌یعنی‌اجرای‌عدالت