اکبرپور: قضاوت در مورد خریدهای استقلال زود است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: قضاوت در مورد بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند، زود است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، علیرضا اکبرپور در ارتباط با شکست استقلال برابر الهلال گفت: استقلال در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشت و حتی می‌توانست به گل برسد که در این زمینه بدشانس بود. در نیمه دوم اشتباه فردی باعث شد تا الهلال به گل برسد و این موضوع شیرازه استقلال را از هم پاشید و از طرفی الهلال توانست باز هم دروازه استقلال را باز کند.

وی درخصوص جدایی چند بازیکن از استقلال و تغییراتی که مثل هر فصل در این تیم ایجاد شد، تاکید کرد: این مشکلی است که استقلال در هشت سال گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده و قبل از شروع هر فصل این تیم از لحاظ بازیکن، کادر فنی یا مدیریت دچار تغییر می‌شود و همین موضوع استقلال را به حاشیه می‌کشاند. اعتقاد من این است که باشگاه استقلال بعد از سال‌ها نیاز به یک تیم مدیریتی قوی و کاربلد دارد تا از این شرایط بیرون بیاید.

پیشکسوت استقلال افزود: هواداران سال‌هاست که در انتظار قهرمانی هستند و از این شرایط خسته شده‌اند. حالا که دولت عوض شده و وزیر ورزش هم انتخاب شده است امیدوارم یک تیم مدیریتی قوی برای استقلال انتخاب شود تا بعد از سال‌ها این تیم از بحران و حاشیه بیرون بیاید.

اکبرپور در مورد انتقادهای ایجاد شده از برخی خریدهای استقلال و اینکه خیلی‌ها معتقدند آبی‌پوشان بازیکنان متوسطی را به خدمت گرفته‌اند، خاطر نشان کرد: به هر حال این نفرات با تصمیم مستقیم مجیدی به تیم اضافه شدند و طبیعتا سرمربی باید در این زمینه پاسخگو باشد. من معتقدم با یک بازی نمی‌توان نظر قطعی داد و این بازیکنان برای اولین بار در یک بازی سخت و مهم به میدان رفته‌اند. من فکر می‌کنم قضاوت در مورد خریدهای جدید استقلال زود است و باید به آنها زمان بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد که فرهاد مجیدی کار بسیار سختی در استقلال خواهد داشت گفت: هر مربی که هدایت استقلال را برعهده بگیرد کار سختی دارد چون هواداران توقع زیادی از تیم دارند. من امیدوارم که مجیدی در فصل جدید بهترین عملکرد را داشته باشد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1111341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =