تکمیل واکسیناسیون ۲۲ هزار دانشجوی گروه پزشکی تا یک ماه آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از واکسیناسیون ۲۰ هزار دانشجویان گروه علوم پزشکی تا یک ماه آینده خبر داد.

علیرضا خوشدل رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، درباره برنامه آموزشی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید اظهارکرد: باتوجه به اینکه فرآیند واکسیناسیون دانشجویان ادامه دارد، منتظر هستیم که بعد از دریافت دوز دوم واکسن بتوانیم برنامه‌های حضوری را به سرعت آغاز کنیم.

وی افزود: با این اوصاف آموزش‌ها در شروع سال تحصیلی جدید به صورت تلفیقی خواهد بود و برنامه‌های آموزشی مجازی در کنار برنامه‌های حضوری برای دانشجویانی که دو دوز واکسن خود را دریافت کرده‌اند، برگزار خواهد شد. همچنین فرآیند واکسیناسیون دانشجویان گروه علوم پزشکی از اسفندماه سال گذشته آغاز شده و درحال حاضر تکمیل شده است. بدین ترتیب برگزاری کلاس‌های حضوری برای دانشجویان گروه علوم پزشکی منعی ندارد.

خوشدل ادامه داد: دانشجویان گروه غیر پزشکی و یا جا ماندگان گروه پزشکی هنوز دوز دوم واکسن خود را دریافت نکرده‌اند و لذا برنامه‌های آموزشی این دانشجویان با تاخیر اندکی به صورت حضوری برگزار خواهد شد. بنا بر تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، کلاس‌ها از ۲۵ شهریورماه آغاز شده و هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اضافه کرد: در مجموع حدود ۱۰ هزار نفر از دانشجویان گروه علوم پزشکی واکسن خود را دریافت کرده‌اند که حدود ۱۲ هزار نفر دیگر نیز هنوز در نوبت واکسیناسیون قرار دارند. تقریبا تا یک ماه آینده ۲۲ هزار نفر از مجموعه علوم پزشکی تهران واکسینه خواهند شد که علاوه بر این تعداد، در تلاش هستیم که خانواده کادر درمان، اعضای هیئت علمی و کارکنان نیز به زودی واکسینه کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران ۲۰ مرکز فعال واکسیناسیون دارد که از ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر فعال هستند. البته در برخی مراکز شیفت دوم نیز داریم که تا ۱۸ عصر فعالیت دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =