۱۰ هزار دانشجو در پویش «مجاهدین واکسیناسیون» ثبت‌نام کردند

بیش از ۱۰ هزار دانشجوی دانشگاه‌های علوم پزشکی در پویش «مجاهدین واکسیناسیون» ثبت نام کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، آمار ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی که در روزهای گذشته از پویش «مجاهدین واکسیناسیون» استقبال کردند به مرز ۱۰ هزار نفر رسید.

دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب تشکل‌های سیاسی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی، شوراهای صنفی و همتایاران سلامت با این پویش همراهی کرده‌اند.

این پویش از روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه پویش «مجاهدین واکسیناسیون» در دو بخش تزریقات واکسن و پذیرش و ثبت نام آغاز به کار کرده است و تاکنون بیش از ۹ هزار و ۹۳۰ دانشجو در این طرح ثبت نام کرده اند.

سامانه ثبت‌نام دانشجویان داوطلب به منظور مشارکت و یاری در امر واکسیناسیون عمومی با همکاری معاونت‌های «فرهنگی - دانشجویی» و «بهداشتی» وزارت بهداشت راه‌اندازی شد. دانشجویان داوطلب می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و یاریگر کادر پرتلاش بهداشتی و درمانی کشور باشند.

دانشجویان رشته‌های بهداشت عمومی، پزشکی، پرستاری، مامایی، هوشبری، اتاق عمل می‌توانند در تیم تزریقات واکسن و دانشجویان سایر رشته‌های علوم پزشکی می‌توانند در تیم پذیرش، ثبت نام کنند. همچنین دانشجویان می‌توانند بر اساس استان محل سکونت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =