اختلال شبکه وزارت بهداشت و کندی روند واکسیناسیون یک مشکل نرم‌افزاری بود / مردم قطعی‌ها را گزارش کنند

صبح امروز اختلال در سیستم شبکه وزارت بهداشت واکسیناسیون را با اختلال مواجه کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، ساعاتی پیش روابط عمومی وزارت بهداشت خبری تحت عنوان قطعی شبکه وزارت بهداشت توسط شرکت مخابرات استان تهران و اختلال در روند واکسیناسیون منتشر کرد که در این اطلاعیه آمده است: هر ساعت قطعی ارتباط وزارت بهداشت باعث ایجاد مشکل برای صدهزار مراجعه کننده به مراکز واکسیناسیون می‌شود.

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در این اطلاعیه عنوان کرده است: از وزیر ارتباطات و مسئولان ذیربط این وزارتخانه درخواست می‌کنیم با درک شرایط موجود، ضمن دستور فوری به برقراری مجدد ارتباط، جلوی تکرار این موضوع را بگیرند.

محمدرضا بیدخام؛ مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با ایسکانیوز درخصوص این مشکل گفت: متاسفانه امروز حدود ساعت ۱۱ صبح به علت وجود مشکلات نرم افزاری در یکی از مراکز مخابراتی شهر تهران به مدت ۳۰ دقیقه اختلالاتی در حوزه ارتباطی وزارت بهداشت به وجود آمد که با تلاش همکاران ما این مشکلات برطرف شد و درحال حاضر مشکلی وجود ندارد.

او در پاسخ به این سوال که دلیل قطعی‌های مکرر در سیستم داروخانه‌ها که منجر به شلوغی مراکز شده است، چیست، عنوان کرد: نمی‌توان گفت که همه داروخانه‌ها دچار قطعی شده‌اند بلکه ممکن است به صورت مصداقی در برخی از داروخانه‌ها این مشکل وجود داشته باشد. مردم اگر قطعی مشاهده کردند از طریق سامانه ۲۰۲۱ ما را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =