انهدام شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا

با تلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان(عج)سپاه روح الله استان مرکزی، شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا در استان مرکزی کشف و با هماهنگی مرجع قضایی مورد ضربه قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، با تلاش شبانه‌روزی پاسداران گمنام امام زمان(عج)سپاه روح‌الله استان مرکزی، شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا در استان مرکزی کشف و با هماهنگی مرجع قضایی مورد ضربه قرار گرفت.

روابط عمومی سپاه دراین رابطه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متأسفانه علی‌رغم وجود حجم زیاد واکسن‌های متعدد و رایگان در کشور یکی از سودجویان که لیدر جریان سیاسی خاص در استان مرکزی است، با فریب افکار عمومی اقدام به فروش واکسن‌های قاچاق تا قیمت ۵۱ میلیون تومان کرده است.

این شبکه با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی از اهداف خود ناکام مانده، لذا برای اعضاء آن به دلیل تهدید سلامت عمومی در مراجع قضایی استان پرونده‌ای تشکیل و در دست رسیدگی می‌باشد.

 از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود صرفاً ملزومات بهداشتی و درمانی را از مراکز قانونی تهیه کنند و فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورند، لذا در صورت مشاهده این‌گونه موارد گزارش آن را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ به ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه منعکس کنند..

انتهای پیام/

کد خبر: 1111522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =