عضو شورای ششم اراک به انتشار تصویر فیش‌حقوقی‌اش واکنش نشان داد

عضو شورای ششم کلانشهر اراک به انتشار تصویر فیش‌حقوقی‌اش و شبهاتی که در این زمینه مطرح شد، واکنش نشان داد. 

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از اراک، محمد عسگری عضو شورای ششم کلانشهر اراک به انتشار تصویر فیش‌حقوقی‌اش و شبهاتی که در این زمینه مطرح شد، واکنش نشان داد. 

عسگری با بیان این که لازم می‌دانم ضمن تشکر از مردم فهیم اراک، از حسن اعتماد به اینجانب در شورای شهر اراک، پیرامون تصویر پخش شده با عنوان فیش حقوقی بنده، مواردی را جهت تنویر افکار عمومی مطرح کنم، اظهار کرد: طبق آیین‌نامه شوراهای شهر و روستا ابلاغی وزارت کشور، عضویت در شورای شهر شغل به حساب نمی‌آید و حقوق ثابتی هم برای اعضای شورای شهر در نظر گرفته نمی‌شود
و تنها پرداختی به اعضای شورای شهر طبق آیین‌نامه شوراهای شهر و روستا به عنوان حق شرکت در جلسات شورای شهر یا روستاست. 

عضو شورای شهر اراک با اشاره به این که گذشته از این موضوع در هر دوره از شورای شهر اراک چند نفر از منتخبین کارمند بودند، برای مثال در دوره ششم، هفت نفر از اعضای شورای شهر کارمند هستند و باید امورات شورای شهر را به همراه امورات شغلی خویش پیش ببرند و حقوق خود را کمافی‌سابق از اداره‌ای که در آن شاغل هستند بگیرند. بنده هم کارمند شهرداری هستم و حقوق خودم را از شهرداری دریافت می‌کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در رابطه با بند اضافه کار در فیش حقوقی منتشر شده، لازم میدانم این نکته را متذکر شوم که ۱۳۵ ساعت اضافه کار برای تمام پرسنل شهرداری به عنوان همسان‌سازی حقوق پرسنل شهرداری که مصوب شوراهای قبلی شهر است، محاسبه و پرداخت می شود که شامل حال بنده هم که ۲۸ سال سابقه کار در شهرداری را دارم، می‌شود.

عسگری با بیان این که فیش حقوقی منتشر شده برای مرداد ماه بوده است که تاریخ شروع به کار شورای ششم کلانشهر اراک از ۱۷ مرداد ماه بوده است، اظهار کرد: هنوز پرداختی از سمت شورا به اعضا صورت نگرفته است. در ضمن اینکه بنده اعتقاد به موضوع شفافیت دارم و شفافیت را یک اصل غیر قابل انکار در مباحث مختلف می‌دانم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =