دستورالعمل فوق‌العاده جذب هیئت علمی سوابق درخشان دانشگاه تهران ابلاغ شد

دستورالعمل اجرایی فوق‌العاده جذب هیئت علمی دارای سوابق برجسته و درخشان دانشگاه تهران ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، شرایط جذب و استخدام افراد دارای سوابق تحصیلی و علمی برجسته و درخشان به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ابلاغ شد. بر این اساس دانشگاه تهران می‌تواند از شروع استخدام و به کارگیری افراد مشمول این دستورالعمل در دانشگاه، نسبت به برقراری حقوق و امتیازاتی متفاوت تا سقف ۳۰ درصد حقوق و مزایای مصوب اعضای هیئت علمی اقدام کند.

محل تحصیل متقاضی جذب باید در مقاطع مختلف در دانشگاه‌های سطح یک (بر اساس مصوبات وزارت علوم تحقیقات و فناوری) و یا در محدوده ۱۰۰ دانشگاه برتر بین‌المللی در نظام رتبه‌بندی در رشته مورد نظر بر اساس تشخیص کمیته منتخب باشد.

سابقه آموزشی درخشان و احراز رتبه ممتاز در دانشگاه محل تحصیل در هر یک از مقاطع تحصیلی، چاپ مقالات در مجلات برتر از مجموعه مجلات نمایهشده در (WOS)، دارا بودن ارجاعات متعدد در نشریات معتبر بین‌المللی؛ ثبت اختراع در مراجع معتبر بین‌المللی مانند Japan patent، European patent، US patent، کسب جوایز معتبر بین‌المللی؛ اجرای طرح‌های پژوهشی ملی یا بین‌المللی، تألیف یا تصنیف کتب تخصصی مرتبط با حوزه تخصصی متقاضی جذب و تدریس در دانشگاه‌های معتبر از جمله از جمله معیارها و شاخص‌های جذب هیئت علمی دانشگاه تهران است.

دانش‌آموختگان داخل باید حداقل یک دوره فرصت مطالعاتی ۶ ماهه یا بیشتر در دانشگاههای معتبر خارجی گذرانده باشند.

امتیاز اصلی مقاله به فرد متقاضی جذب باید به عنوان نویسنده اول یا نویسنده مسئول (بر اساس آییننامه ارتقای مرتبه اعضای هیئت علمی) تعلق داشته باشد. امتیازات بر اساس شاخص‌های فرم امتیازات آیین‌نامه هیئت علمی دانشگاه تهران محاسبه خواهدشد و کسب حداقل امتیاز الزامی است.

پرونده متقاضیان جذب هیئت علمی برجسته پس از تأیید هیئت اجرایی جذب با تأیید رئیس دانشگاه به کمیته منتخب ارجاع می‌شود و پس از تأیید نهایی کمیته برای صدور حکم به هیئت رئیسه دانشگاه ارسال خواهد شد.

درصد افزایش حقوق و مزایا بر اساس میزان امتیازات کسب شده از مجموع شاخص‌های فرم امتیازات در جدول زیر آمده است:

امتیاز درصد افزایش حقوق و مزایا
۴۵ ۱۰ درصد
۵۰ ۱۵ درصد
۵۵ ۲۰ درصد
۶۰ ۲۵ درصد
بالاتر از ۶۰ ۳۰ درصد

فرم امتیازات دستورالعمل اجرایی فوقالعاده جذب هیئت علمی دارای سوابق برجسته و درخشان در جدول زیر آمده است:

دستورالعمل فوق‌العاده جذب هیئت علمی سوابق درخشان دانشگاه تهران ابلاغ شد

انتهای پیام/

کد خبر: 1111608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =