انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و سازمان صنایع دریایی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با سازمان صنایع دریایی به منظور گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و فناورانه تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،  جمشید صباغ زاده قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات با امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

همکاری در زمینه اکتساب فناوری موردنیاز کشور و توسعه فضای کسب و کار دریایی، طرح اولویت های پژوهشی و فناورانه سازمان صنایع دریایی به دانشگاه، همکاری در اجرای طرح های پژوهشی و فناورانه در قالب تیم استارتاپ، اولویت قرارگرفتن دانشگاه در واگذاری طرح های پژوهشی از سوی این سازمان، همکاری در طراحی، برنامه ریزی و برگزاری دوره های پیش شتاب دهی از جمله موضوعات مورد تفاهم در این قرارداد همکاری است.

همچنین همکاری کنسرسیومی دانشگاه در طرح های پژوهش و فناوری و اجرای تفاهم نامه‌ها و قراردادهای منعقده سازمان با سایر مراکز علمی، نهادها و سازمان‌ها، همکاری در چاپ و نشر کتب و آثار مورد نیاز، همکاری در برگزاری همایش های آموزشی، پژوهشی، علمی و کارگاه های آموزشی، استفاده از اعضای هیات علمی دانشگاه جهت همکاری علمی – مشاوره‌ای در مباحث موردنیاز سازمان و انجام بازدیدهای علمی دانشجویان از مرکز نوآوری های باز دریایی و... از جمله دیگر موارد مطرح شده در این تفاهم نامه است. 

براساس این تفاهم نامه مقرر شده است؛ واحد علوم و تحقیقات و بخش دفاع سازمان صنایع دریایی در طرح توسعه تعاملات همکاری در مواردی چون تعریف پروژه های گلوگاهی، تعریف پروژه های بدیع و نوظهور، فرصت مطالعاتی برای استادان، تعریف رساله دکتری و کارشناسی ارشد و طرح شتاب و همچنین حمایت از تعریف دستیار پژوهشی با یکدیگر همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111637

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =