مجلس برنامه‌ای برای خوابگاه‌های متاهلی نداشته است/ بودجه ۲ هزار میلیاردی شاید زمانی دیگر

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی می‌گوید این کمیسیون تاکنون برنامه‌ای برای توسعه خوابگاه‌های متاهلی نداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، چند روز پیش بود که ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز از تخصیص اعتبار ۲هزار میلیاردی مجلس شورای اسلامی برای توسعه خوابگاه‌های متاهلی خبرداد.

آنطور که مطیعی گفته است، کمیسیون اجتماعی مجلس نزدیک به ۱۰ ماه پیش حدود ۲ هزار میلیارد تومان از اوراق خزانه اسلامی، برای تامین منابع توسعه خوابگاه‌های متاهلی در نظر گرفته است که البته این موضوع هیچ گاه رسانه‌ای نشد.

خلیل بهروزی فر دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز، درباره جزئیات مصوبه این کمیسیون برای تامین اعتبارات توسعه خوابگاه‌های متاهلی، می‌گوید در رابطه با خوابگاه‌های متاهلی هنوز در کمیسیون اجتماعی مجلس اقدامی صورت نگرفته است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید می‌کند که توسعه خوابگاه‌های متاهلی قطعا یکی از موضوعاتی است که کمیسیون اجتماعی آن را پیگیری خواهد کرد تا منابع مالی این موضوع را مشخص و معین کند. به بیان دقیق تر، مسئله توسعه خوابگاه‌های متاهلی از جمله ضرورت‌هایی است که قطع به یقین مجلس شورای اسلامی آن را پیگیری خواهد کرد.

به گفته بهروزی فر دلیل جابجایی دولت‌ها، در مقطعی قرار داریم که این دوران گذار باید طی شود تا در صورت استقرار کامل دولت سیزدهم، بتواند در زمینه مسائلی مانند توسعه خوابگاه‌های دانشجویی نیز قدم بردارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا اعتبار ۲ هزار میلیاردی مجلس برای توسعه خوابگاه‌های متاهلی را تایید یا تکذیب می‌کنید، گفت:« بنده این موضوع را تایید می‌کنم؛ اما اجازه دهید درباره جزئیات این مسئله فعلا صحبتی نداشته باشم و گفت‌وگو در این باره را به زبان دیگری موکول کنیم».

انتهای پیام/

کد خبر: 1111649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =