دولت روحانی جان مردم را ابزار گروکشی مذاکرات کرد / واردات انبوه واکسن بدون برجام و FATF صورت گرفت

محمدحسن آصفری عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دولت دوازدهم همه چیز مردم را به برجام و FATF گره زده و عملا راهکارهای روابط اقتصادی مردم را از بین برده بود.

محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز درباره عدم اتخاذ اقدامات مناسب در خصوص واردات واکسن کرونا در دولت روحانی عنوان کرد: متاسفانه دولت دوازدهم همه چیز مردم را به برجام و FATF گره زده و عملا راهکارهای روابط اقتصادی مردم را از بین برده بود.

آصفری ادامه داد: علی رغم اینکه سایر کشورها در این زمینه آماده همکاری با جمهوری اسلامی ایران بودند، اما دولت این گونه مسائل را برای سلامت مردم گروکشی کرده و حتی در پایان کار دولت، زمانی که کرونا شدت پیدا کرده بود در رسانه های مختلف اعلام می کرد که سلامت مردم به برجام و FATF بستگی دارد و به همین دلیل اجازه اینکه تلاشی برای واردات واکسن و داروهای مورد نیاز کرونا صورت بگیرد را نمی داد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: اما امروز با تغییر دولت مشخص شد که همه دنیا آمریکا نیست و همه چیز برجام، FATF و CFT نمی باشد بلکه اگر ما توانمند باشیم، می توانیم در مقابل زیاده خواهی های دشمن که عمدتا در قالب پروتکل ها و توافقنامه های بین المللی که بر خلاف نظر جمهوری اسلامی ایران است، بایستیم.

آصفری افزود: مطمئنا هرچه جمهوری اسلامی مقاوم تر باشد، طرف های غربی و کسانی که با ما خصومت دارند مجبورند که خواسته های ما را عملی و اجرایی کنند.

وی همچنین در ادامه در خصوص افزایش واردات واکسن کرونا در دولت سیزدهم عنوان کرد: موضوع واردات واکسن نیز از جمله مواردی است که با اقداماتی که توسط دولت و وزارت امور خارجه صورت گرفته، شاهد شدت گرفتن آن هستیم در صورتی که این اتفاق می توانست طی سال گذشته رخ دهد و فاز اول واکسیناسیون همه مردم کشور به اتمام برسد، ولی متاسفانه به دلیل عدم علاقه مندی دولت، امروز شاهد مرگ و میر بسیار زیاد مردم به واسطه کرونا هستیم و هنوز نتوانسته ایم همه ملت را حداقل یک بار واکسینه کنیم.

آصفری در پایان نیز ابراز امیدواری کرد که با اقدامات مناسبی که دولت سیزدهم انجام داده هر چه سریع تر شاهد واکسینه کردن همه مردم در بحث کرونا باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =