جلسه هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد لرستان برگزار شد

جلسه هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با حضور فعالان سیاسی و فرهنگی دانشجویی استان صبح امروز با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، جلسه هیئت نظارت بر تشکل های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با فعالان سیاسی و فرهنگی دانشجویی استان؛ صبح امروز با حضور مسئول تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی کشور،ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد،نماینده ریاست دانشگاه در تشکل ها، معاونت فرهنگی دانشجویی واحد و دبیران تشکل ها،کانون ها و بسیج دانشجویی برگزار شد.

بهاروند در این جلسه عنوان کرد: آنچه وظیفه همه ماست این جمله ارزشمند مقام معظم رهبری است که فرمودند: «کار باید تشکیلاتی باشد.» و کتابی هم تحت همین عنوان تالیف شده است. مواردی در بخشی از این کتاب آمده است که به آن ها اشاره می کنم، از جمله: مدیریت متمرکز، جلوگیری از انشعاب، نظم سازمانی، از ریل قانون خارج نشوید، برنامه ریزی داشته باشید، روحیه جهادی داشته باشید، خودباوری، اتکا به مدد الهی و بافت انقلابی.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان لرستان افزود: هر کدام از شما مسئولیتی را پذیرفتید؛ چه در قالب تشکل و بسیج و چه در قالب کانون فرهنگی و هیئت و باید الگو باشید؛ الگوی اخلاقی و رفتاری و الگوی تحصیلی. باید در درس خود سرآمد باشید و در ابتدا به تحصیل خود رسیده و پس از آن هم به مسئولیتی که تقبل کردید برسید.

در ادامه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسه گفت: خداوند کار تشکیلاتی را در راس برای انبیای الهی قرار داده است و اینکه ما شیعیان بر امامت و ولایت تاکید داریم، نشئت گرفته از این نگاه تشکیلاتی است. 
 در ادامه مسئول تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: استان لرستان از استان های درخشان در حوزه تشکیلات است. مدیریت، حمایت و هماهنگی رییس واحد، نهاد رهبری، نماینده ریاست دانشگاه در تشکل ها و امور فرهنگی، موجب دستیابی به این نتیجه شده است و باعث شده خروجی های تشکل استان بسیار افتخار آفرین باشد.

در پایان، پس از انجام انتخابات مجمع مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، محمد کاویانی نژاد با کسب اکثریت آرا به عنوان دبیر مجمع مشورتی انتخاب شد و از امیر چاوشی و محمدمهدی سوری به عنوان دبیران سابق،تقدیر و تشکل به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =