انگار کسی دوست ندارد شرایط تغییر کند / شاید طلای ما با طلا های دیگر فرق می کند!

بازیکن تیم ملی والیبال نشسته کشورمان از عدم حمایت ها و بی توجهی ها ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ میثم علیپور بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران در مصاحبه ای از شرایط خود و تیم ملی صحبت کرد و مشکلات تیم را شرح داد. 

شغلی ندارم و شغلم همین ورزش است

دوازده سال است که به طور حرفه ایی ورزش را استارت زده ام. در طی این سال ها عناوین زیادی از جمله قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۱۰، قهرمانی بازی های آسیایی در گوانجو و قهرمانی بازی های آسیایی ایچئون ۲۰۱۴ که اینها تنها گوشه ای از افتخارات من در تیم ملی والیبال نشسته ایران است.

شاید طلای ما با طلاهای دیگر فرق دارد

انگار این رسمی است که در مورد تیم والیبال نشسته جا افتاده چرا که در این دوازده سالی که در تیم ملی هستم با هر مسئولی که صحبت کرده ام به هیچ نتیجه ای نرسیده ام و واقعا هم انگار کسی دوست ندارد کمکی کند که این شرایط تغییر کند.

نمی‌دانم شاید طلای ما با طلا های دیگر فرق می کند و واقعا اگر به سختی کار باشد کسب طلای تیمی خیلی از کسب طلای انفرادی دشوار تر است.

تنها ۷۵۰ هزار تومان حقوق دریافت می کنیم

امیدواریم با آمدن دکتر سجادی که فردی ورزشی هستند شرایط تغییر کند و مشکلات ما حل شود. ورود المپیکی ها به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به این شکل است که نفرات اول، دوم و سوم المپیک و بازی های آسیایی به این صندوق ورود پیدا می‌کنند و حقوق دریافت می‌کنند اما بحث حقوق ما که پارالمپیک هستیم با بچه های المپیکی فرق می کند و تنها ۷۵۰ هزارتومن حقوق دریافت می کنیم که این در نوع خودش جالب است.

کیفیت میزبانی توکیو خوب بود

هرچه که به جلوتر می‌رویم کشورهایی که مسئولیت برگزاری مسابقات را قبول می‌کنند بهترین شرایط را فراهم می‌کنند و با کیفیت بالایی این مسابقات را برگزار می کنند. درکل شرایط مسابقات خوب بود و فقط مسئله ویروس کرونا اوضاع را سخت کرده بود اما با این وجود وجود مسابقات را به خوبی برگزار کردند و هیچ مشکلی پیش نیامد.

با کمک فدراسیون و کمیته پارالمپیک به اردوها برگشتیم

نزدیک به شش ماه قبل از اعزام تیم به مسابقات، ویروس کرونا ظاهر شد و شرایط ما و همه ورزشکاران را بهم ریخت و باعث شد نزدیک به یک سال خانه نشینی را تجربه کنیم. اما با کمک فدارسیون و کمیته پارالمپیک دوباره توانستیم به اردو ها برگردیم و تمرینات را شروع کنیم. همچنین کادر فنی هم زحمت زیادی کشیدند که توانستند بچه ها را بعد از آن مدت طولانی خانه نشینی دوباره به مرز آمادگی برسانند.

همه بازیکنان بهترین خودشان را به نمایش گذاشتند

از عملکرد شخصی خودم بسیار راضی هستم و وقتی از بچه های دیگر هم پرسیدم آنها نیز از عملکرد خود راضی بودند. به نظر من همه بازیکنانی که با ما همراه بودند بهترین خود را در زمین به معرض نمایش گذاشتند و کادر فنی نیز از عملکرد آنها رضایت داشت.

برای مسابقات باشگاه های جهان آماده می شوم

به دنبال این هستم که بتوانم آمادگی خود را همچنان حفظ کنم تا بتوانم در آینده باز هم افتخار آفرینی کنم. در روزهای آتی باید برای مسابقات باشگاه های جهان که در مصر است آماده شوم. همچنین بازی های آسیایی گوانجو چین، مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا در پیش است که باید برای این مسابقات کاملا آماده شوم.

فقط به مدال طلا فکر می کردیم

این طبیعی است که همه تیم ها با برنامه ریزی پا به این مسابقات گذاشته بودند و به فکر مدال طلا بودند. تیم ما نیز با تمرینات سخت و فشرده ای که برگذار کردیم فقط به فکر مدال طلا بودیم که خدارا شکر به آن دست یافتیم.

از فدراسیون و کمیته پارالمپیک تشکر می کنم که شرایط خوبی را برای ما فراهم کردند که بتوانیم پرقدرت پا به این مسابقات بگذاریم.

مصاحبه از محمدرضا سعیدی مقدم

کد خبر: 1111808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =