مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد سمنان معرفی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: حراست وظیفه راهبردی کمک به تحقق اهداف عالی نظام و مجموعه آموزش عالی را بر عهده دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،  آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و واحد سمنان با حضور عبدالله خالصی دوست دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، رضا کهساری رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان، فضلی قائم مقام مدیرکل حراست سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، اعضاء هیات رئیسه واحد سمنان، مسئولان استانی در حراست کل و مدیران حراست واحدهای استان سمنان برگزار شد

خالصی دوست با گرامی داشت هفته دفاع مقدس فلسفه تشکیل حکومت اسلامی را خدمت به خلق و رستگاری مردم دانست و گفت: یکی از ارکان حکومت اسلامی دانشگاه است و دانشگاه به‌عنوان چراغ راه جامعه  خوراک فکری جامعه را فراهم کند.

وی تصریح کرد: وقتی قوانین وضع می‌شود باید از قانون پاسداری شود که حوزه حراست وظیفه پاسداشت قوانین را بر عهده دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر اهمیت نقش حراست در دانشگاه‌ها اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یک شبکه علمی و پژوهشی در کشور منشأ خدمات بسیار ارزنده‌ای در داخل و خارج از کشور است و این مجموعه عظیم نیازمند حفظ و حراست است.

خالصی دوست در ادامه سخنان خود تصریح کرد: حراست وظیفه راهبردی کمک به تحقق اهداف عالی نظام و مجموعه آموزش عالی را بر عهده دارد.

وی گفت: بر اساس آیه شریفه  أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ وظیفه کاربردی حراست این است که برای انقلابیون یک رحمت و برای دشمنان خار چشم باشد.

در پایان این جلسه با اهداء لوح سپاس از خدمات و تلاش‌های محمدحسین قزوینی مدیر سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد سمنان تجلیل و با اعطاء حکمی از سوی سیروس صابری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جلالی به‌عنوان سرپرست اداره حراست استان و واحد سمنان معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =