دوازده هزار معلم تهرانی بازنشسته می شوند

فولادوند با اشاره به وضعیت تامین نیروی انسانی در تهران از بازنشستگی ۱۱ هزار و ۸۰۰ معلم طی امسال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران درباره وضعیت تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش تهران در آستانه سال تحصیلی جدید بیان کرد: آموزش و پرورش تهران کمترین ورودی را داشته است و امسال ١١ هزار و ٨٠٠ نفر بازنشسته داشتیم، در حال تلاس هستیم که مشکلات آموزشی و پرورشی با تامین نیرو برطرف کنیم.

او ادامه داد: در تمام مناطق کمبود داریم البته این موضوع به معنای خالی بودن کلاس‌ها نیست و برای جلوگیری از خالی نبودن کلاس‌های درس حتی به معاونان مدارس ابلاغ آموزشی دادیم.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش تهران تامین معلم از محل تعهد خدمت و تغییر وضعیت استخدامی دنیا می‌شود همچنین از محل حق التدریس نیروی شاغل که مجموع ٢٠٠ هزار ساعت در هفته را پوشش می‌دهند، تامین معلم انجام می‌شود.

فولادوند اظهار کرد: در ارتباط با بازگشایی مدارس بحث هیئت دولت بازگشایی تدریجی مدارس است و روز شنبه سال تحصیلی را آغاز میکنیم البته در تهران به دلیل تراکم دانش آموزی با مصوبه شورای آموزش و پرورش تصمیم گرفتیم مهر ماه آموزش مجازی داشته باشیم و مدرسه‌ای باز نخواهد بود بنابراین آموزش به طور مجازی اتفاق می‌افتد.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران بیان کرد: البته در این شرایط برای کلاس اولی‌های امسال، دومی و هنرستانی‌ها برنامه داریم همچنین به موسسان مدارس غیردولتی تاکید میکنیم که که این مدارس تافته جدابافته نیستند و قوانین برای تمام مدارس جاری است.

فولادوند اظهار کرد: مدارس باید براساس دستورالعمل‌ها مجوز از مدرسه بگیرد باید کمیته سلامت در مدرسه تشکیل شود، در هر مدرسه هم شرایط بازگشایی متفاوت است، اگر تعداد دانش آموزان کمتر از ۵٠ نفر باید نحوه بازگشایی متفاوت است و اگر بیشر از این تعداد باشد سبکش متفاوت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1111882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =