امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت کایا 

جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت کارا ارتباط یاور اروند برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری‌ ایسکانیوز، جلسه امضای تفاهم نامه همکاری برای توسعه و توانمندسازی ظرفیت های داخلی در حوزه های فناوری اطلاعات، صادرات دیجیتال و فریلنسینگ بین‌المللی با حضور علی رئیس پور؛ مدیرکل ایجاد و توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت دانشگاه آزاد اسلامی و محمد سیف الله زاده نوشهر؛ مدیرعامل شرکت کارا ارتباط یاور اروند (کایا) برگزار شد. 

براساس این تفاهم نامه راه اندازی هاب فریلنسینگ بین المللی به صورت فیزیکی و برخط برای اشتغال در فریلنسینگ بین المللی، فراهم ساختن زیرساخت و امکانات لازم برای توسعه ایده در بازارهای بین المللی و کمک به توسعه آن، توانمندسازی نیروهای جوان در حوزه توانایی های نرم و سخت و آماده سازی آنها برای اشتغال درحوزه صادرات دیجیتال و فریلنسینگ بین المللی در دستور کار قرار گرفت. 

رئیس پور در ابتدای جلسه با اشاره به اهمیت صادرات خدمات در حوزه ارزآوری گفت: امضای تفاهم نامه در موضوع توسعه  و آموزش 5 هزار فریلنسر در واحدهای دانشگاه آزاد است. امیدواریم توسعه  هاب فریلنسر در سطح کشور با میزبانی دانشگاه آزاد صورت گیرد. به این طریق بدون انتقال منابع می توان درآمد ارزی داشت. 

وی یادآور شد: بهترین نوع صادرات، صادرات خدمات است. بهترین نوع صادرات خدمات، صادرات مبتنی بر فناوری است که در بخش فریلنسری انجام می‌شود. ده‌ها میلیارد دلار در حوزه خودروسازی سرمایه‌گذاری شده ولی آیا صادرات به همان میزان داریم؟ اما در بخش فریلنسری می توان به چنین اهدافی رسید. قصد داریم با همکاری گروه کایا، کسب و کارهای مدل فریلنسری را در سطح دانشگاه راه اندازی کنیم. 
سیف الله زاده نیز عنوان کرد: ما نیازمند برنامه ریزی و مدیریت درست از منابع بسیار عالی دانشگاه آزاد هستیم. امیدواریم با همکاری و تعامل مناسب خروجی های خوبی حاصل شود. 
در این جلسه همچنین، حبیب اسفندیار، طاهر ارمغانی و حسن عاشوری فر از اداره کل ایجاد و توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111945

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =