برگزیدگان اولین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی استان اصفهان تقدیر شدند

برگزیدگان اولین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی استان اصفهان در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان اصفهان مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مراسم تقدیر از برگزیدگان استانی اولین دوره رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور پیام نجفی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان فرهنگی و پژوهشی در سالن کنفرانس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

نجفی با ذکر اهمیت کرسی‌های آزاداندیشی در راستای حل مشکلات جامعه و دانشگاه، گفت: یکی از ظرفیت‌هایی که می‌تواند دانشجو را ارتقا داده و منجر به توسعه علم شود، کرسی‌های آزاداندیشی است.

وی ضمن تاکید بر جایگاه پژوهش‌های مسأله‌محور در دانشگاه‌های نسل سوم در جهان، افزود: ما باید کلید فکر کردن و حل مشکلات خود و جامعه را به دانشجویان بدهیم‌ و مسائلی را مطرح کنیم که مشکلات و سؤالات جامعه است.

در این رویداد که با شرکت ۶۴ تیم دانشجویی از سراسر استان اصفهان برگزار شد، یک تیم مقام سوم کشوری و ۹ تیم حائز رتبه استانی شدند. برگزیدگان این رویداد ملی، از طرف دفتر مقام معظم رهبری و محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111982

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =