پاشازاده: مشکلات استقلال تمامی ندارد

معاون ورزشی تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی پاشازاده، معاون ورزشی باشگاه فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم گفت: شرایط باشگاه استقلال به خاطر حواشی‌های اخیر خوب نیست. مشکلات ما به یک یا ۲ ماه قبل باز نمی‌گردد، بلکه استقلال سال‌ها است با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند. هواداران از این شرایط خسته شده اند و متاسفانه هر سال مشکل داریم و زمان را از دست می‌دهیم. باید تلاش کنیم تا مشکلات استقلال رفع شود.

او ادامه داد: در همه ورزش‌های کشورمان دچار مشکل هستیم. اگر همه با هم تعامل داشته باشیم، مشکلات رفع خواهد شد. تمام سعی خود را در خصوص این مسائل به کار می‌گیرم. پست من در فوتبال دنیا تعریف شده و فقط در ایران تعریفی ندارد. در باشگاه‌های مطرح دنیا جایگاه‌ها تعریف شده است. اگر مدیرعامل استقلال تغییر کند، نمی‌دانم من نیز برکنار می شوم می‌کنم یا خیر و به این موضوع فکر نکرده ام. من را از استقلال نمی‌توانند جدا کنند و همیشه پیراهن استقلال بر تن من بوده است.

او درباره استعفای مددی گفت: وزارت ورزش و جوانان در این خصوص تصمیم می‌گیرد و یکی  ۲ روز دیگر این مشکل حل می‌شود.

او درباره حضور فتح الله زاده در باشگاه استقلال گفت: از خود ایشان سوال کنید.

پاشازاده درباره اینکه آیا مجیدی لیستی به باشگاه برای جذب بازیکنان مد نظرش داده یا خیر گفت:به مجیدی نامه‌ای دادیم تا به باشگاه بیاید و خواسته‌های خود را ارائه دهد. به تمرین  تیم می‌روم و از مجیدی حمایت خواهیم کرد و انشالله دل هواداران شاد خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =