آزادی بیان باید بر اساس چهارچوب قانون باشد/ ایسکانیوز ظرفیت بالقوه ای دارد 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: خبرگزاری ایسکانیوز ظرفیت بالقوه ای در راستای پرورش دانشجویان فعال در حوزه فضای مجازی دارد.

به گزارش خبرنگار ارومیه ایسکانیوز، اولین جلسه اعضای تحریریه خبرگزاری  ایسکانیوز آذربایجان‌غربی با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و مسئول نهاد رهبری و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد.

 دکتر فتح نژاد، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه های در عصر امروزی گفت: بنده بر این عقیده ام که آزادی اندیشه باید در سطح رسانه ها و تشکل های دانشجویی وجود داشته باشد البته نباید از این نکته غافل شد که این موضع بر اساس چهارچوب قانون باشد.

وی تصریح کرد: رسانه ها و خبرگزاری های دانشجویی نقش مهمی در جامعه دارند و می توانند جزو رسانه های مرجع استان باشند.

حجت‌الاسلام بیگی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در این جلسه اظهارداشت: اصحاب رسانه باید در نوشتن اخبار خود دقت کنند تا خدای نکرده آبروی اشخاص نرود.

این مقام مسئول ادامه داد: صحت در اخبار یکی از موئلفه های مهم است که اعضای این خبرگزاری به این موضوع نگاه مضاعف داشته باشند.

دکتر قهرمان نوسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد  اسلامی تصریح کرد: دانشجویان ظرفیت بالقوه ای در حوزه فضای مجازی و رسانه ها دارند که این خبرگزاری می تواند نقش مهمی در پرورش دانشجویان داشته باشد.


سینا رزمی مسئول ایسکانیوز  آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دانشگاه و دانشجویان از جایگاه مطلوبی در جامعه برخودار است، بیان کرد:خبرگزاری ایسکانیوز توانایی پوشش اخبار دانشگاهی و استانی را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =