سند ملی راهیان نور با اهداف گسترده دنبال خواهد شد

سید ابراهیم رئیسی گفت: سند ملی راهیان نور با اهداف گسترده ای دنبال خواهد شد.

به کزارش خبرنگار اراک ایسکانیوز، نشست خبری ویژه تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس صبح امروز از ساعت ۸:۳۰ به طور رسمی با سخنرانی سردار کریمی در استانداری مرکزی آغاز شد .

بعد از صحبت‌های فرمانده سپاه استان مرکزی نشست ویدیو کنفرانس ریاست محترم جهمور با مقامات استانی از ساعت ۹:۳۰ به طور رسمی آغاز شد .

در ابتدای این نشست ویدیو کنفرانس مختصر گزارشی از برنامه های انجام شده اعم از پروژه ها ،نشر آثار دفاع مقدس ، ساخت موزه ، ساخت مستند و انیمیشن و .... توسط سردار کریمی به ریاست جمهور ارائه شد .

مهم ترین نکته ای که در این گزارشات به آن اشاره شد سند ملی راهیان نور بود که با اهداف گسترده ای دنبال میشود و مهم ترین پیامد آن کاهش تصادفات جاده ای است که با تلاش های راهنمایی و رانندگی تصادفات راهیان نور در سال های اخیر نزدیک به صفر رسیده است.

 در پایان این نشست سید ابراهیم رئیسی رئیس جهمور اسلامی ایران در حضور جمعی از سران کشوری و لشگری درکنار جمعی از خانواده های معزز شهدا و جانبازان (همسر شهید فخری زاده ، دختر شهید حجازی ، همسر شهید علیزاده مدافع سلامت ، دختر شهید موسوی و ...) به طور نمادین تقدیر و تشکر به جا آورد .

بعد از اتمام نشست ویدیو کنفرانس دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و آقازاده استاندار مرکزی از جمعی از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس استان تجلیل به عمل آوردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =