یمن: ملت ما طرح آمریکایی را نخواهد پذیرفت

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن با اشاره به عدم پذیرش طرحهای آمریکا علیه این کشور توسط مردم یمن گفت که انقلاب یمن علیه کسی نیست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، «عبد العزیز بن حبتور»  نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن تأکید کرد که ملت این کشور همچنان در برابر تجاوزگریها ایستادگی خواهد کرد.

شبکه خبری المسیره به نقل از بن حبتور گزارش داد که ملت یمن نمی‌تواند طرح آمریکا را بپذیرد و انقلاب 21 سپتامبر به خاطر همبستگی با فلسطین، دشمن صهیونیستی را آزرده کرده است.

وی ادامه داد: «اگر رخدادهای 21 سپتامبر، انقلاب نبود، فرودگاه و بندرگاه الحدیده بسته نمی‌شد، بانک مرکزی به عدن انتقال داده نمی‌شد و محاصره‌ای علیه ملت یمن صورت نمی‌گرفت».

نخست وزیر یمن خطاب به مزدوران وابسته به کشورهای خارجی مانند عربستان و ریاض گفت: «آیا هفت سال گدایی در ریاض، ابوظبی و استانبول، برای شما کافی نیست؟».

بن حبتور با بیان اینکه انقلاب این کشور، علیه کسی نیست و از کسی انتقام نمی‌گیرد، خاطر نشان کرد، ملتی که توانسته است هفت سال مقاومت کند، برای مقابله با تجاوزگری، هفت سال دیگر نیز مقاومت خواهد کرد.

این در حالی است که شهرهای مختلف یمن بعد از ظهر امروز به مناسبت هفتمین سالگرد انقلاب، شاهد راهپیمایی گسترده مردمی بود.

حاضران در این راهپیماییها ضمن اعلام پایبندی مجدد به آرمانهای انقلاب یمن، بر اخراج اشغالگران سعودی، اماراتی و آمریکایی تأکید کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1112036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =