پیروزی مقابل قهرمان جهان شیرین بود

تارا پورحسن عضور تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی از پیروزی مقابل صدیقه دریایی که سابقه سه بار قهرمانی جهان را دارد ابراز خوشحالی کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ تارا پورحسن ووشوکار تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز صحبت هایی را در مورد موفقیت خودش و تیم دانشگاه آزاد در رقابت های لیگ برتر انجام داده که در ادامه می خوانیم.

امسال تیم های بیشتری در مسابقات شرکت کردند

امسال کیفیت مسابقات مانند سال های گذشته بسیار عالی بود. مسابقات امسال به دلیل اینکه تعداد تیم های شرکت کننده بیشتر از سال های قبل بود و تیم های کمتری انصراف دادند در سطح بالاتری برگزار شد. همین عامل باعث شد ووشوکاران بیشتر مسابقه دهند که به زیباتر شدن بازی ها کمک شایانی کرد. با توجه به اینکه به خاطر بیماری کرونا از شرایط مسابقه دور هستیم و نسبت به گذشته کمتر شرایط مسابقه پیش می آید شرکت تیم های بیشتر سبب شد امکان بازی های بیشتری برای ما فراهم شود که این موضوع باعث افزایش آمادگی و رشد تکنیکی بازیکنان می شود.

پیروزی مقابل قهرمان جهان شیرین بود

یکی از مهم ترین بازی های من در مقابل صدیقه دریایی از تیم سپاهان بود که موفق شدم مانند پارسال این بازیکن را در دو راند شکست دهم. خانم دریایی سابقه سه بار قهرمانی جهان را در کارنامه دارند به همین خاطر پیروزی مقابل این بازیکن برای من بسیار مهم و شیرین بود و همچنین یک برد مهم برای تیم ما محسوب می شد. بسیار خوشحال هستم که توانستم جواب زحمت هایم را با این برد شیرین بگیرم.

اردوها و تمرینات با کیفیتی برگزار کردیم

شرایط تیم دانشگاه آزاد بسیار خوب است و مسئولان تیم حمایت همه جانبه ای را از ما انجام می دهند که باعث خرسندی تمام بازیکنان شده است. با همکاری مسئولان تیم اردوها و تمرینات با کیفیتی را برگزار کردیم که باعث شد آمادگی بازیکنان تا 80 درصد بالاتر برود. همچنین با کمک خانم طهماسبی سرمربی تیم توانستیم ایراد هایمان را برطرف کنیم و بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم.

در پایان امیدوارم که در مسابقات کشوری و انتخابی بازی های آسیایی هم بتوانم مانند مسابقات لیگ بهترین نتیجه ممکن را کسب کنم.

مصاحبه: مجتبی احسانی

کد خبر: 1112064

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =